دانشگاه پیام نور روزانه 7600 مواد ضدعفونی و ماسک تولید می کند

به گزارش شیوا مارکت، معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در دو شهر اراک و قزوین به تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک پرداخته است و روزانه 7600 عدد تولیدات دارد.

دانشگاه پیام نور روزانه 7600 مواد ضدعفونی و ماسک تولید می کند

محمدهادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، با اشاره به تولید روزانه 7600 مواد ضدعفونی کننده و ماسک توسط این دانشگاه، گفت: دانشگاه پیام نور در راستای همکاری با ستاد مقابله با ویروس کرونا، در نخستین گام در دو شهر اراک و قزوین اقدام به تولید روزانه 7600 عدد ماسک و مواد ضدعفونی کننده پرداخته است، به طوری که این تعداد از هفته آینده افزایش رو به رشدی خواهد داشت.

تولید مواد ضدعفونی کننده و ماسک در دو شهر اراک و قزوین

وی اضافه نمود: تولیدات مواد ضدعفونی کننده و ماسک در دو شهر اراک و قزوین که توسط دانشگاه پیام نور انجام می شود، به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهدا خواهد شد، این در حالی است که بعد از تجهیز مراکز درمانی، داروخانه های این دو شهر تجهیز می شوند.

مواد شوینده در استان قزوین وارد بازار خواهد شد

امین ناجی شرح داد: تولید مواد ضدعفونی کننده و مواد شوینده در استان قزوین به تازگی فعال شده است که تولیدات آنها وارد بازار خواهد شد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18418

به "دانشگاه پیام نور روزانه 7600 مواد ضدعفونی و ماسک تولید می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه پیام نور روزانه 7600 مواد ضدعفونی و ماسک تولید می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید