رکورد شکنی رادیو در یک لایو فضای مجازی

به گزارش شیوا مارکت، مصاحبهی اجتماعی رادیو مصاحبه این هفته با موضوع تعویق کنکور سراسری رکوردساز شد و بیش از 10هزار بازدیدکننده را در ارتباط زنده و تصویری اش در فضای مجازی به خود اختصاص داد.

رکورد شکنی رادیو در یک لایو فضای مجازی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه تبادل نظری اجتماعی این شبکه رادیویی که به صورت زنده با حضور کارشناسان و مسئولان به دغدغه های مردم و مطالبه آنها از مسئولان اختصاص دارد، از جمله برنامه هایی است که توانسته با انتخاب موضوع هایی به روز و مهم (به صورت تعاملی)گوی سبقت در جذب مخاطب را از آن خود کند.

موضوع این برنامه، برگزاری کنکور در شرایط کرونا و با حضور کارشناسانی ازجمله سیدمجید حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، احمد نادری(نماینده تهران در مجلس)، مهرداد ویس کرمی(نماینده لرستان در خانه ملت)، محمدرضا محبوب فر(عضو کمیته کشوری مقابله با کرونا و عضو انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت ایران) و داوود محمدی(نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم)پخش شده و از آنجا که بحث کنکور سراسری دغدغه بسیاری از دانش آموزان و خانواده ها است علاوه بر اقبال مخاطبان شنیداری، با استقبال مخاطبان دیداری در فضای مجازی همچنین با انبوه پیغامک ها و تماس های مخاطبان نیز روبه رو بود، به نحوی که بعد از برنامه نیز بیش از 20 هزار پیغامک به سامانه این شبکه ارسال شد.

گفتنی است که رادیو تبادل نظر همگام با دیگر شبکه های رادیویی و باتوجه به رسالت و ماموریت رسانه ای خود در بیان مسائل به روز و کارآمد با بهره گیری از اندیشه ها و افکار و وجود تمایز در فرم، محتوا و ساختار برنامه سازی به ویژه همراهی با مخاطبان خود، سعی در فراوری و پخش برنامه های پرمخاطب برای مردم دارد.

معاونت صدا در شبکه های مختلف رادیویی و برنامه های گوناگون از جمله برنامه تبادل نظری اجتماعی رادیو تبادل نظر با حضور کارشناسان و فعالان فضای مجازی همچنین استفاده از ظرفیت های مختلفی از جمله تعامل با مردم فرصتی را برای حضور در شبکه اجتماعی فراهم نموده است تا برنامه ها به صورت زنده نیز امکان پخش و ارتباط با مخاطبان را داشته باشند.

برنامه پر مخاطب تبادل نظری اجتماعی از شنبه تا چهارشنبه ساعت13:30 به مدت 60 دقیقه روی موج اف ام ردیف 5/103 مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو تبادل نظر می گردد.

انتهای پیغام/4127

مجله باهام: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23526

به "رکورد شکنی رادیو در یک لایو فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد شکنی رادیو در یک لایو فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید