داورزنی: در مورد رای کمیته اخلاق قضاوتی ندارم، تغییراتی که در کشتی رخ داده جای نگرانی ندارد، نگران والیبال نباشید

به گزارش شیوا مارکت، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تغییراتی که در کشتی رخ داده جای نگرانی ندارد، زمانی تغییرات نگران کننده است که در مورد اعضای رای دهنده مجمع باشد.

داورزنی: در مورد رای کمیته اخلاق قضاوتی ندارم، تغییراتی که در کشتی رخ داده جای نگرانی ندارد، نگران والیبال نباشید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی در انتها مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه برداری در جمع خبرنگاران در مورد احراز صلاحیت کاندیداهای فدراسیون کشتی گفت: در مورد فرآیند احراز صلاحیت ها معمولا تعدادی کاندیداها در نوبت اول صلاحیتشان خیلی زود اعلام می گردد و بعضی زمان بیشتری می طلبد. این عدم احراز صلاحیت به معنی رد صلاحیت نیست و با خود کاندیداها در این خصوص صحبت شده و از آنها دعوت شده تا دفاعیاتشان را مطرح نمایند و حتی ممکن است یک شب مانده به انتخابات صلاحیت آنها احراز گردد. ما به دنبال این هستیم که مجمع انتخاباتی را 26 تیرماه برگزار کنیم.موضوع صلاحیت ها به آنهایی که تایید شدند اعلام شده و سایر افراد نیز باید صلاحیتشان از نهادهای مربوطه اعلام گردد چرا که آنها دارای سوابق و پرونده هایی هستند که طبیعی است نهادهای نظارتی باید دقت بیشتری روی آنها داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که طبق آئین نامه انتخاباتی فدراسیون های ورزشی 15 روز پیش از مجمع باید نام کاندیداها اعلام گردد، تاکید نمود: ما به کسانی که صلاحیت شان احراز شده موضوع را اعلام نموده ایم و طبق فرآیند همه کارها اجرا شده است تا حقی از کسی ضایع نگردد. امیدوار هستیم وضعیت آن دوستانی که هنوز صلاحیت شان احراز نشده معین گردد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تغییراتی که این روزها از سوی سرپرست فدراسیون کشتی در تیم های ملی و این فدراسیون اتفاق می افتد اظهار داشت: این تغییرات طبیعی است و ما شاهد برگزاری مسابقات انتخابی و رقابت های برون مرزی کشتی هستیم و تغییراتی که رخ داده جای نگرانی ندارد. زمانی تغییرات نگران نماینده است که در مورد اعضای رای دهنده مجمع باشد در حالی که ماهمچنان 31 استان و 14 نفر نماینده ارگان ها را داریم که هیچ تغییری در این لیست ایجاد نشده است.

داورزنی همچنین در مورد انتخابات فدراسیون والیبال گفت: ما هفته انتهای لیگ ملت ها را در شیکاگو پیش رو داریم و مردم از والیبال و جوانانش لذت می برند. اجازه بدهید بعد از اتمام لیگ ملت ها راجع به ثبت نام ها و زمان تشکیل مجمع صحبت کنیم به شرطی که در این مدت حاشیه نسازید.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در یک ماه آینده در مورد انتخابات والیبال مشخص تکلیف خواهد شد گفت: قطعا، نگران نباشید.

داورزنی همچنین در باره انتخابات بلاتکلیف تنیس توضیح داد: مطمئن باشید همه شرایط برگزاری مجمع انجام می گردد و در مورد اینکه آیا ثبت نام مجدد خواهیم داشت آنالیز خواهیم کرد.

داورزنی در مورد رأی کمیته اخلاق فوتبال برای فینال جام حذفی گفت: رأی کمیته اخلاق موضوعی است که در حوزه اختیارات فدراسیون است و در این مورد قضاوتی ندارم. گزارشی بعد از فینال جام حذفی به مراجع ذی صلاح و حتی رئیس جمهور ارائه شد و کوشش می کنیم از تکرار این اتفاقات جلوگیری کنیم. باید کوشش گردد مسابقات در استادیوم هایی برگزار گردد که استاندارد لازم را داشته باشند و بلیت فروشی الکترونیکی انجام و جایگاه ها شماره گذاری گردد. نقش دنیا و یادگار امام تبریز در حال آماده شدن هستند. استادیوم قائم شهر را هم فشار می آوریم تا هرچه زودتر به شرایط آماده سازی برسند.

وی در مورد اینکه باشگاه های فوتبال اردوهای خارجی می خواهند برگزار نمایند، گفت: دوستان عقیده داشتند شرایط برگزاری دیدارهای محبت آمیز و تمرینات در آنجا فراهم است. یکی از مسائل جدی ما کمبود کمپ ها و برگزاری دیدارهای محبت آمیز است. کمپ تنها محل برگزاری اردو و تمرینات نیست و دیدارهای محبت آمیز هم مد نظر است هر چند امکانات خوبی در داخل داریم اما دوستان عقیده دارند با یاری اسپانسر هزینه ها تأمین می گردد و در بعضی از مواقع هزینه های اردوی خارجی از اردوی داخلی کمتر تمام می گردد.

داورزنی توضیح داد: سعی نداریم در مسائل داخلی باشگاه ها دخالت کنیم. تعدادی از باشگاه ها اعلام کردند اگر بخواهیم این اردوها را در داخل برگزار کنیم هزینه های ما بیشتر خواهد شد. از طرفی باشگاه ها عنوان کردند پیش بینی چند دیدار تدارکاتی را داشته ایم که اگر اینکار را انجام ندهیم هزینه در برخواهد داشت. همین باعث شد نشستی داشته باشیم و با هماهنگی آنها اجازه دادیم کمپ های آنها در ترکیه برگزار گردد و به گونه ای هم تصمیم گیری شد تا به تمام باشگاه ها این مجوز داده گردد تا اختلاف پیش نیاید.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7547

به "داورزنی: در مورد رای کمیته اخلاق قضاوتی ندارم، تغییراتی که در کشتی رخ داده جای نگرانی ندارد، نگران والیبال نباشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: در مورد رای کمیته اخلاق قضاوتی ندارم، تغییراتی که در کشتی رخ داده جای نگرانی ندارد، نگران والیبال نباشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید