درخواست مکرر فیس بوک از آمریکایی ها برای ماسک زدن

به گزارش شیوا مارکت، با افزایش شدید مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در آمریکا، شبکه های اجتماعی در این کشور از مردم خواسته اند تا حتما از ماسک استفاده نمایند.

درخواست مکرر فیس بوک از آمریکایی ها برای ماسک زدن

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از آسین ایج، فیس بوک اعلام نموده در بالای صفحه این شبکه اجتماعی پیغام هشداری را به نمایش درمی آورد که در آن از همه مردم امریکا خواسته شده تا حتما ماسک بزنند.

پیغام هشدار فیس بوک در شبکه اجتماعی اینستگرام هم نمایش داده می گردد. فیس بوک مالکیت اینستگرام و پیغام رسان واتس اپ را نیز در اختیار دارد. قرار است این خدمات به کاربران آمریکایی ارائه گردد و معین نیست آیا برنامه ای برای توسعه ارائه این خدمات وجود دارد یا خیر.

فیس بوک با صدور بیانیه ای در این زمینه اعلام نموده است: همزمان با افزایش موارد ابتلا به ویروس کووید 19 در آمریکا ماه پیغام هشداری را در بالای صفحه فیس بوک و اینستگرام نمایش می دهیم تا همگان به یاد داشته باشند که باید صورت خود را به طور کامل با ماسک بپوشانند.

فیس بوک همچنین نکاتی را برای مقابله با ابتلا به این بیماری و لینک هایی را به مراکز درمانی کووید 19 به اشتراک گذاشته است. پیش از این توئیتر هم با ارسال پیغام هایی برای کاربران خود از آنها خواسته بود تا حتما ماسک بزنند.

بعضی مردم آمریکا علیرغم هشدارهایی مکرر از ماسک زدن امتناع می نمایند و دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز از جمله افرادی است که این موضوع را چندان جدی نمی گیرد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21427

به "درخواست مکرر فیس بوک از آمریکایی ها برای ماسک زدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مکرر فیس بوک از آمریکایی ها برای ماسک زدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید