دفاع ترامپ از عملیات تخریب و بازسازی در امتداد مرز مکزیک

به گزارش شیوا مارکت، تهران - خبرنگاران - دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه از اقدام های دولتش در زمینه تخریب و بازسازی بخش هایی از حصار موجود در امتداد مرکز آمریکا - مکزیک در میان گزارش هایی مبنی بر پیشرفت کند در عملیات بازسازی، تعریف و تمجید کرد.

دفاع ترامپ از عملیات تخریب و بازسازی در امتداد مرز مکزیک

وی در صفحه توییتر خود نوشت: بخش زیادی از دیواری که در مرز جنوبی ساخته می گردد، تخریب کامل و بازسازی موانع قدیمی و بی ارزش و جایگزین کردن آن با دیواری جدید است.

ترامپ ادامه داد: مشکل اینجاست که کینه ورزان می گویند این یک دیوار جدید نیست، بلکه دیواری بازسازی شده است. (این برداشت) اشتباه است و ما باید در جایی که بیش از همه مورد احتیاج است، (دیوار) بسازیم.

ترامپ در توییت دیگری اضافه نمود: همچنین، کار فوق العاده ای صرفا در زمینه نوسازی - مرمت دیوارهای موجود که شرایط بدی دارند و موثر نیستند، و همچنین رساندن آنها به سطح استاندارد بسیار بالا، انجام می گردد.

ترامپ پس از انتشار گزارشی در بلومبرگ، دست به توییت شد. در گزارش بلومبرگ عنوان شده که تقریبا 1.7 مایل از حصار موجود در مرز آمریکا - مکزیک از زمان اعلام وضعیت فوق العاده ملی در آمریکا، تکمیل شده است.

ترامپ پیشتر در امسال در آمریکا وضعیت فوق العاده ملی اعلام نمود تا پس از شکست در جلب موافقت کنگره برای اختصاص بودجه لازم برای احداث دیوار مرزی، مبالغ اقتصادی مضاعفی را برای پروژه مدنظر خود به دست آورد.

همچنین به موجب دادخواستی که به تازگی تنظیم شده، مساله توقف ساخت و ساز در امتداد مرز آمریکا - مکزیک به منظور محافظت از گونه های در معرض خطر جانوری، درخواست شده است.

در این دادخواست، ترامپ به اختصاص غیرقانونی وجوهات اقتصادی برای این پروژه متهم شده است، به جای آنکه از روش های سنتی برای تامین اقتصادی طرح های اولویت دار قانونی از کنگره اقدام کند.

ترامپ پیشتر مارک مورگان رئیس گشت مرزی ایالات متحده در دولت قبلی این کشور را به عنوان رئیس جدید سازمان مهاجرت و گمرک آمریکا انتخاب کرد. ترامپ با انتخاب مورگان، درصدد تشدید سیاست سختگیرانه مهاجرتی خود در مرز جنوبی آمریکا برآمده است.

مورگان در شش ماهه آخر دولت باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا، ریاست گشت مرزی این کشور را برعهده داشت و پس از به قدرت رسیدن ترامپ، از این سِمت کنار گذاشته شد. وی به طور رسمی از درخواست ترامپ برای احداث دیواری در مرز آمریکا - مکزیک حمایت نموده است.

ترامپ از زمان کارزار انتخاباتی آمریکا در سال 2016 و پس از آن بر احداث دیوار مرزی به منظور جلوگیری از ورود مهاجران به کشورش پافشاری نموده است.

دموکرات ها می گویند، احداث این دیوار، هدر دادن پول اقتصادیات دهندگان است و مناقشه بر سر تامین این بودجه، به تعطیلی 35 روزه دولت آمریکا از اواخر سال گذشته میلادی تا اوایل امسال میلادی منجر شد.

شبد**اروپام**9109**

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6212

به "دفاع ترامپ از عملیات تخریب و بازسازی در امتداد مرز مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع ترامپ از عملیات تخریب و بازسازی در امتداد مرز مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید