ده کار که اجازه می دهد شما به سفر بروید

به گزارش شیوا مارکت، آیا شما از آن افرادی هستید که با بی‌قراری برای تعطیلات و تعطیلات طولانی صبر می‌کنند تا سفر کنند ? این می‌تواند خسته‌کننده شود , به خصوص اگر شما یک مورد بد برای سفر به سفر داشته باشید . امیدت را از دست نده به دنبال تغییر شغل , موقتا ً یا نه , دیدن بیشتر دنیا ? ده تا از بهترین گزینه‌ها برای شما آورده شده‌است .

ده کار که اجازه می دهد شما به سفر بروید

نگهبان پرواز
از زمانی که شما در هوایی هستید که شغل خود را برای سفر دنبال می‌کنید, چرا به عنوان سرپرست پرواز در هوا پرواز نمی‌کنید ? اگر شرایط ارتفاع را برآورده کنید و مایل به رفتن به مدرسه هستید تا فنون تجارت را یاد بگیرید , سپس شما را دوست خواهید داشت تا به مقصدهای جدید سفر کنید . برخی از خطوط هوایی به شما و بلیط رایگان خانواده تان برای تعطیلات خواهند داد تا بتوانید عشق را گسترش دهید . به علاوه , زمانی که در یک مکان جدید استراحت می‌کنید , خطوط هوایی هزینه اقامت شما را خواهند پرداخت . عشق زیادی در این زندگی وجود دارد !
خدمه کشتی کروز
عشق در دریاهای آزاد است ? از کار کردن در یک کشتی تفریحی لذت خواهید برد ! بهترین قسمت این قضیه اینه که باید شغلی باشه که متناسب با مجموعه مهارت‌های شما باشه . فرقی نمیکنه که تو یک خواننده بزرگ هستی یا مواظب خانه‌داری هستی . بهترین قسمتش این است که شما مجبور نیستید کرایه اتاق و وسایل نقلیه را بپردازید . هر روز . اگر از خورشید و موج‌سواری لذت ببرید , این چیزی است که باید به آن نگاه کنید .

کسانی که استعداد خاصی دارند این شغل را جذاب خواهند یافت . بعنوان یک زوج , شما مسئول مراقبت از فرزندان خانواده و شاید کمی کار در اطراف خانه هستید . دست‌مزد ممکن است خوب نباشد اما شما معمولا ً غذا و غذا را رایگان دریافت می‌کنید . از روزه‌ای خود برای دیدن بیشتر کشوری که توش زندگی می‌کنی استفاده کن . بهترین قسمتش این است که تو خانواده خودت را هم ببری بیرون .
در خوابگاه‌ها کار می‌کنند
همه ما می‌دانیم که مسکن می‌تواند بزرگ‌ترین هزینه شما در زمان سفر باشد . این بویژه در شهره‌ای بزرگ‌تر صدق می‌کند , جایی که فضا دشوارتر است . شما باید هر یک از خوابگاه‌ها را بررسی کنید . بعضی جاها به شما این امکان را می‌دهند که برای اقامت در هر خانه در صبح‌ها برای آزاد ماندن تلاش کنید . همه این پول را تصور کنید ; از آن برای حمل و نقل و یا غذای خوب استفاده کنید .
# تدریس زبان انگلیسی
مسلط به انگلیسی ? تو خوش‌شانسی . ممکن است بخواهید زبان خارجی را آموزش دهید . تقاضا برای معلمان انگلیسی همچنان رشد می‌کند زیرا جمعیت جهان ارزش زبان را درک می‌کند . اگر شما یک معلم دوره‌دیده هستید , دست بالایی در دست دارید ; اگر نه , با گرفتن دوره‌هایی به سمت یک گواهی صلاحیت و یا دست یابی به دست بگیرید. شما در دوره آموزشی خود در خارج از کشور با فرهنگ‌های جدید ادغام می‌شوید ; اگر مراقب پول نقد باشید حتی پس‌انداز کافی برای سفر به کشورهای مجاور خواهید داشت .
وبلاگ نویس سفر
دوست دارید بنویسید یا در اینترنت سر و صدای دارید ? شاید بخواهید به یک وبلاگ نویس سفر کنید و درباره تجربیات خود بنویسید . اگر وبلاگ شما بخار را انتخاب می‌کند , به شما پیشنهاد می‌شود که مقاصد , هتل‌ها , و گردش‌های خود را بررسی کنید . همچنین درآمد حاصل از تبلیغات در سایت شما وجود دارد . فقط به خاطر داشته باشید - اگر مایل به کار کردن در برخی کارها هستید , به وبلاگ نویسی نروید .

اگر در ثبت چشم‌اندازها و لحظات ماهر هستید , ممکن است بخواهید به حرفه‌ای شدن نگاه کنید . ظهور رسانه‌های اجتماعی به این معناست که مخاطبان جهانی بیشتری برای نشان دادن کار خود دارید . یک پورتفولیوی خوب ایجاد کنید و مطمئن شوید که از اینترنت به نفع خود استفاده کنید . شما ممکن است مجبور شوید کمی برای تجهیزات سرمایه‌گذاری کنید , اما اگر جنس شما بالا است , پیشنهادها عالی دریافت می‌کنید .

ممکن است بخواهید با نمایندگی از آن به عنوان یک افسر خدمات خارجی برای کشور خود کار کنید . تو آداب معاشرت و آداب معاشرت را یاد می‌گیری , پس عالیه اگر یک استعداد در تعامل شخصی داشته باشی . احتمالا ً کنترل زیادی روی محل کار نداری .
اما به کشور میزبان خود که بیشتر مسافران از آن استفاده نمی‌کنند ، نگاه می‌کنید . همچنین به شهروندان هم‌کار خود خدمت می‌کنید - چقدر سرد است ؟
راهنمای تور #
این مسیر شغلی عالی برای افرادی است که در گفتن داستان‌ها استعداد دارند . همچنین برای افرادی که خاطرات زیادی دارند ، شغلی نیز هست که باید جزئیات زیادی را به خاطر داشته باشید . راهنمای تور نیز زمانی که اطلاعات جدیدی در مورد مقصد به دست می‌آورید شما را شارپ نگه می‌دارد . این عالی است اگر دوست داشته باشید به مقاصدی که دوست دارید برگردید . یک مزیت بزرگ به سایر بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا عاشق مکان‌های مورد علاقه شما شوند .

دانش دست‌اول بسیار قدرتمند است ، بنابراین یک نماینده مسافرتی باید بداند چه موقع سفر یا مقصد را توصیه می‌کنند . نمایندگان همچنین از آگاهی در مورد بهترین معاملات قبل از عموم مردم بهره‌مند خواهند شد . همچنین ممکن است قادر به گرفتن مقداری سفر به مقصد باشید که آژانس شما ممکن است بخواهد آن را ترویج کند . اگر شما عاشق سفره‌ای برنامه‌ریزی هستید پس این بهترین کار برای شما است که دنبال کنید .

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 210

به "ده کار که اجازه می دهد شما به سفر بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده کار که اجازه می دهد شما به سفر بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید