دوره مربیگری تکواندو با حضور 70 مربی لرستانی برگزار گردید

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو لرستان، دوره مربیگری تکواندو به منظور بالا بردن سطح دانش مربیان در استان در دو بخش مردان و زنان در خانه تکواندو لرستان برگزار گردید.

دوره مربیگری تکواندو با حضور 70 مربی لرستانی برگزار گردید

جافر وفایی رئیس هیئت تکواندو لرستان در این رابطه گفت: هیات تکواندو استان در حال پیشرفت و افتخارآفرینی برای لرستان است و روز به روز شاهد مقام آوری و درخشش تمام تکواندوکاران استان در تمام مسابقات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دوره مربیگری تکواندو با حضور 70 نفر از مربیان این رشته ورزشی برگزار گردید، توضیح داد: تا انتها سال دو دوره دیگر با موضوع دوره تغذیه ورزشی و روانشناسی ورزش در لرستان برگزار می گردد.

رئیس هیئت تکواندو لرستان ادامه داد: با پیگیری هیات تکواندو استان و حسین داسپور مسئول کمیته استعدادیابی در این دوره مربیگری از سید نعمت خلیفه برجسته ترین مدرس دعوت شد تا مربیان را با آخرین تغییرات و متدهای تمرینی و نحوه امتیازگیری روز جهان در هر دو بخش مردان و زنان آشنا کنیم.

سید نعمت خلیفه مدرس این دوره مربیگری گفت: تکواندو لرستان متحول شده است که نشان از کوشش های شبانه روزی مسئولان این هیات دارد و می توان گفت که این امیدواری وجود دارد که ایران در المپیک 2024 از استان لرستان یک نماینده داشته باشد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2166

به "دوره مربیگری تکواندو با حضور 70 مربی لرستانی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره مربیگری تکواندو با حضور 70 مربی لرستانی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید