دور برگشت لیگ کشتی طبق برنامه برگزار می شود

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، با لغو رقابت های جهانی 2020 صربستان و اعلام رسمی این موضوع از سوی اتحادیه جهانی کشتی، بلاتکلیفی بسیاری از کشورها پایان یافت. سازمان لیگ فدراسیون کشتی نیز با توجه به تصمیم اتحادیه جهانی وارد گود شد تا دوباره تنور پیکارهای لیگ برتر را روشن کند.

دور برگشت لیگ کشتی طبق برنامه برگزار می شود

بدین ترتیب سازمان لیگ با توجه به برنامه ریزی های قبلی خود تصمیم دارد مسابقات دور برگشت لیگ برتر کشتی فرنگی را از روز دوم آذرماه آغاز کند تا رقابت های گروه الف طی روزهای 2 و 3 آذرماه برگزار شود. همچنین با توجه به برنامه سازمان لیگ، قرار است مسابقات گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی و گروه های الف و ب لیگ برتر کشتی آزاد هم طبق اعلام قبلی برگزار شود.

بدین ترتیب تمامی مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی به صورت متمرکز و به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار شود که تیم ها نیز باید قبل از حضور در رقابت ها تست کرونا را پشت سر بگذارند.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که پیش از این قرار بود رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار شود، اتحادیه جهانی کشتی تصمیم به لغو این مسابقات گرفت.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25307

به "دور برگشت لیگ کشتی طبق برنامه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دور برگشت لیگ کشتی طبق برنامه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید