دیتر شوارز نابفه کسب وکار

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران: دیتر شوارز در سپتامبر 1939 در آلمان به دنیا آمد. پدرش جوزف شوارز از موسسان گروه شوارز در دهه 30 بود که فعالیت عمده آن را فروشگاه خواربارفروشی لیدل (Lidl) دربرمی گرفت. دیتر بعد از خاتمه دوران دبیرستان به یاری پدرش شتافت. استراتژی کسب وکار او مبتنی بر موفقیت بزرگ ترین رقبای آنها یعنی فروشگاه آلدی بود و به این ترتیب شوارز اولین فروشگاه تخفیفی خود را در سال 1973 تاسیس کرد.

دیتر شوارز نابفه کسب وکار

به گزارش خبرنگاران، مرگ ناگهانی پدر در سال 1977، باعث شد دیتر ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی گروه شوارز را بر عهده بگیرد. شوارز با بهره گیری از پیشرفت هایی که در بخش بازاریابی خرده فروشی آلمان پیش آمده بوده، در کنار علاقه اش به مطالعه و یادگیری، چند قرارداد مهم امضا کرد که یاری زیادی به رشد شرکتش کرد. در سال 1984 او فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی کافلند (Kaufland) را تاسیس کرد و از اواخر دهه 80 و در طول دهه 90، کسب وکارش ابتدا در فرانسه و انگلستان و سپس در کل اروپا توسعه یافت. اولین فروشگاه لیدل در آمریکا در سال 2017 تاسیس شد. درآمد گروه شوارز به 100 میلیارد دلار می رسد. دیتر که در جهان به خاطر تصمیم گیر ی های درخشان و اتخاذ استراتژی های مناسب کسب وکار معروف است، تاکنون صدها میلیون دلار به بنیادهای خیریه یاری نموده و یک مدرسه کسب وکار و حقوق هم تاسیس نموده است. شوارز در سال 1963 ازدواج نموده و دو دختر دارد. او به شدت به حفظ حریم شخصی خود و خانواده اش پایبند است و اطلاعات زیادی از زندگی اش در دسترس نیست.

دیتر شوارز در سال 1984 فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی کافلند (Kaufland) را تاسیس کرد و از اواخر دهه 80 و در طول دهه 90، کسب وکارش ابتدا در فرانسه و انگلستان و سپس در کل اروپا توسعه یافت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14418

به "دیتر شوارز نابفه کسب وکار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیتر شوارز نابفه کسب وکار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید