راهنمای خرید لاک غلط گیر

به گزارش شیوا مارکت، امروزه همگی ما بیشتر نوشته های خود را با اتوماتیک مینویسیم و خیلی اوقات پیش می آید که یک کلمه، جمله و یا یک حرف را اشتباه مینویسیم؛ که در این شرایط میتوانیم آن را خط بزنیم و از آن رد بشویم و یا میتوانیم از لاک غلط گیر استفاده کنیم تا نوشته ما زیباتر گردد.

راهنمای خرید لاک غلط گیر

کاربرد لاک غلط گیر

لاک غلط گیر از انواع لوازم التحریر که کاربرد آن اصلاح اشتباهات نوشتاری یا حتی چاپ است!

مشاهده قیمت و خرید

انواع لاک غلط گیر

لاک غلط گیر 3 نوع مرسوم دارد که عبارتند از:

لاک غلط گیر نواری

این نوع از لاک غلط گیر هماهنند یک نوار روی نوشته غلط شما می آید. همچنین ممکن است این نوار ساده و یا شکل دار باشد که بسیار زیباست و امروزه پرطرفدار شده است.

لاک غلطگیر فرچه ای

این نوع از لاک غلط گیر شبیه به لاک ناخن خانم ها میماند و به صورت یک فرچه رو نوشته کشیده می گردد و بسیار کم از آن استفاده می گردد.

لاک غلط گیر قلمی

این لاک غلط گیر شبیه به اتوماتیک است و با فشار دادن آن روی کاغذ و نوشته، لاک آن مثل جوهر روی نوشته کشیده می گردد و مرسوم ترین و پراستفاده ترین نوع لاک غلط گیر است.

خرید لاک غلط گیر

هر یک از ما با یکی از این غلط گیر ها راحت هستیم و آن را خریداری می کنیم؛ اما اگر تا به حال از هیچ یک از آن ها استفاده نکرده اید، پیشنهاد میکنم یکی از آن ها را خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

قیمت لاک غلط گیر

قیمت لاک غلط گیر بالا نیست؛ قیمت یک لاک غلط گیر قلمی معمولی از پنج هزار تومان آغاز می گردد و همچنین قیمت یک لاک غلط گیر نواری با طرح ساده از برند پنتر هفت هزار تومان است و قیمت لاک غلط گیر فرچه ای هشت هزار تومان است.

مشاهده قیمت و خرید

مجله بهسان: مجله پزشکی و سلامت همراه با مقالات علمی

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23546

به "راهنمای خرید لاک غلط گیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید لاک غلط گیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید