راهپیمایی فریاد در برابر مستکبران فردا در سراسر یمن برگزار می گردد

به گزارش شیوا مارکت، کمیته برگزار کننده راهپیمایی ها در یمن خواهان مشارکت گسترده شهروندان در راهپیمایی فریاد در برابر مستکبران شد.

راهپیمایی فریاد در برابر مستکبران فردا در سراسر یمن برگزار می گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المسیره، کمیته برگزار کننده راهپیمایی ها در یمن امروز پنجشنبه از شهروندان یمنی خواست که در راهپیمایی های فریاد در برابر مستکبران مشارکت گسترده داشته باشند.

متابعات | 27 یونیو | المسیرة نت: حددت اللجنة المنظمة، الیوم الخمیس، أماکن مسیرات (الصرخة فی وجه المستکبرین) ودعت للمشارکة الکبیرة.

کمیته برگزار کننده راهپیمایی ها در یمن میدان باب الیمن صنعاء، میدان شهر الحدیده و شهر صعده را محل برگزاری راهپیمایی بزرگ فریاد در برابر مستکبران خاطرنشان کرد.

این کمیته همچنین خواهان مشارکت گسترده شهروندان یمنی در سایر استان ها در راهپیمایی فریاد در برابر مستکبران شد.

سه شنبه ششم فروردین 98، چهارمین سال جنگ مالی و نظامی رژیم سعودی اماراتی ضد ملت یمن با آماری وحشتناک به خاتمه رسید و در سایه بی تفاوتی جامعه جهانی و حمایت های مدعیان دفاع از حقوق بشر از آل سعود وارد پنجمین سال پیاپی خود شد.

بر اساس آماری که چندی قبل مرکز حقوق و توسعه یمن (ORG LCRDYE) منتشر کرد، با گذشت چهارسال از شروع تجاوز سعودی اماراتی به یمن بالغ بر 15 هزار و 185 غیرنظامی در نتیجه حملات هوایی جنگنده های رژیم آل سعود به شهادت رسیده اند که 3527 نفر از آنها کودک و 2277 نفر زن هستند. همچنین در نتیجه این حملات بالغ بر23822 غیرنظامی زخمی شده اند که از میان آنها می توان به3526 کودک و 2587 زن اشاره نمود.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7271

به "راهپیمایی فریاد در برابر مستکبران فردا در سراسر یمن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهپیمایی فریاد در برابر مستکبران فردا در سراسر یمن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید