راه حل مدیر بازنشسته پرسپولیسی برای دریافت وام بانکی!

به گزارش شیوا مارکت، باشگاه پرسپولیس یک کارمند بازنشسته خود را به عنوان کارمند قراردادی به بانک معرفی نموده تا این فرد بتواند با استفاده از نام پرسپولیس وام بانکی بگیرد!

راه حل مدیر بازنشسته پرسپولیسی برای دریافت وام بانکی!

راه حل مدیر بازنشسته پرسپولیسی برای دریافت وام بانکی!

دور زدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان در ورزش، کم کم دارد شکل تازه و عجیبی به خود می گیرد. بعد از اینکه این مدیران بازنشسته در بعضی باشگاه ها چون باشگاه پرسپولیس به بهانه های مختلف ابقا شدند و قانون منع به کارگیری بازنشستگان را دور زدند، حالا دارند با سمت های جعلی، از بعضی تسهیلات استفاده می نمایند.

در یکی دو سال گذشته بحث منع به کارگیری بازنشستگان در مشاغل از سوی ارگان ها و نهادهای دولتی سر و صدای زیادی به پا کرد به طوری که بعضی از مسوولان با سابقه مجبور به ترک پست و سمت خود شده یا اینکه در وضعیت جدیدی کار خود را ادامه دادند. این موضوع اما در ورزش و فوتبال ایران حتی با جنجال هم همراه شد و بعضی از مدیران به اجبار پست خود را ترک نموده و بعضی دیگر هم دست به هر کاری زدند تا در سمت خود بمانند.

در این بین وضعیت باشگاه پرسپولیس شاید متفاوت تر از سایر باشگاه ها و فدراسیون های ورزشی باشد چرا که حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل این باشگاه شرایط خوبی در پرسپولیس ایجاد نموده بودند به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان مجبور به واگذاری سمت خود شدند و دیگر نتوانستند در پرسپولیس کار را ادامه دهند.

رفتن حمیدرضا گرشاسبی با نارضایتی طرفداران و اعضای تیم همراه بود اما با این حال او حاضر نشد کاری خلاف قانون منع به کارگیری بازنشستگان انجام دهد و به همین دلیل بدون چانه زنی از سمت خود کنار رفت.

بعد از جدایی گرشاسبی اما شنیده می گردد که بعضی از بازنشستگان شاغل در باشگاه پرسپولیس با تغییر کاربری خود از سمت مدیریت، سمت خود را به سرپرستی یا مشاور تقلیل دادند تا بتوانند همچنان به کار خود در این باشگاه ادامه دهند. هرچند که در همین رابطه تخلفاتی هم صورت گرفت.

به تازگی اما دور زدن قانون از سوی بازنشستگان در باشگاه پرسپولیس، زوایای عجیب تری پیدا نموده است. جدیدترین اقدامی که در باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاده، معرفی یک کارمند بازنشسته این باشگاه به عنوان کارمند قراردادی به بانک است تا این فرد بتواند با استفاده از نام پرسپولیس وام بانکی بگیرد!

در حالی که طبق قانون، بازنشستگان نمی توانند کارمند قراردادی باشند و تنها می توانند در سمت مشاور کار خود را ادامه دهند اما این بار باشگاه پرسپولیس سنت شکنی کرد و یک بازنشسته که با عنوان مشاور در این باشگاه فعالیت می نماید را به عنوان کارمند قراردادی معرفی نموده و نامه ای در این باره برای بانک ارسال شده تا این فرد بتواند وام بانکی بگیرد!

-

باید دید مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد این تخلف چه واکنشی نشان خواهند داد و آیا با مسببان آن برخورد خواهد شد یا نه. در این بین همچنین باید دید نهادهای نظارتی همچون دیوان محاسبات و سازمان بازرسی که نظارت ویژه ای بر روی چنین مسائلی دارند درباره این تخلف چه تصمیمی خواهند گرفت.

البته که تخلفات در زمینه مدیران بازنشسته در حال حاضر در بالاترین نهاد فوتبالی، یعنی فدراسیون فوتبال در جریان است و بدون شک، بروز چنین اتفاق هایی در باشگاه ها بی ارتباط نیست با مماشاتی که در زمینه مدیران بازنشسته با فدراسیون فوتبال صورت می گیرد.

500 - 2

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3818

به "راه حل مدیر بازنشسته پرسپولیسی برای دریافت وام بانکی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل مدیر بازنشسته پرسپولیسی برای دریافت وام بانکی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید