رسانه ها در اعتمادسازی اجتماعی نسبت به دولت نقش آفرینی نمایند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، سعید فرخی ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه سیاسی، اجتماعی و رسانه ستاد مقابله با تحریم های استان مرکزی در اراک گفت: هم اکنون ما در یک جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن با تمام توان با ما وارد نبرد شده است، بنابراین باید به موقع تمهیدات لازم را در این زمینه بیاندیشیم.

رسانه ها در اعتمادسازی اجتماعی نسبت به دولت نقش آفرینی نمایند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی اضافه نمود: برخی تصمیماتی که پس از خروج آمریکا از برجام در کشور گرفته شد چندان مطلوب نبود و دلیل آن هم این بود که از قبل برای مواجهه با این مسائل پیش بینی لازم را نکرده بودیم.

فرخی بیان نمود: علاوه بر اینکه در حوزه اقتصادی تمهیدات لازم را برای مواجهه با مسائل پیش آمده و تحریم هانداشتیم، در زمینه رسانه ای نیز در این رابطه برنامه ریزی به موقع صورت نگرفت و به نوعی مغلوب جنگ رسانه ای دشمن شدیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: در این زمینه استاندار مرکزی تاکید نمود که حوزه سیاسی استانداری برنامه ریزی ها و پیگیری های لازم را به انجام برساند و در حوزه جنگ رسانه ای و فرهنگی منفعل نباشیم و کمیته ای در این رابطه تشکیل گردد.

وی توضیح داد: حقیقت این است که ما نتوانستیم در چند ماه اخیر افکار عمومی را قانع کنیم که به سیاست های دولت اعتماد و با دولت همراهی نمایند، در مساله نوسانات ارز و واکنش های مردم نسبت به این موضوع، عدم اعتماد به سیاست ها کاملا مشهود بود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: در حوزه جنگ رسانه ای باید به نحوی برنامه ریزی و عمل کنیم که کم هزینه بوده و خروجی مطلوب داشته باشد. احتیاج است که با اقدامات ما، دولت و مردم بیشتر به یکدیگر نزدیک شوند و اعتمادسازی برای مردم صورت پذیرد.

فرخی مطرح کرد: چنانچه این اعتمادسازی انجام گردد، می توان بخشی از مسائل را در حوزه اقتصادی و سایر عرصه ها برطرف کرد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 2407

به "رسانه ها در اعتمادسازی اجتماعی نسبت به دولت نقش آفرینی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها در اعتمادسازی اجتماعی نسبت به دولت نقش آفرینی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید