رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در تقویم جهانی، برگزاری مسابقات تیمی

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، بیست و چهارمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا که پیش از این دو بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود طی روزهای 19 تا 23 آوریل 2021، 30 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه 1400 به میزبانی لبنان برگزار خواهد شد.

رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در تقویم جهانی، برگزاری مسابقات تیمی

طبق این برنامه 30 فروردین ماه ششمین دوره مسابقات پومسه، 31 فروردین ماه ششمین دوره مسابقات پاراتکواندو، یکم تا سوم اردیبهشت ماه نیز بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد. بعد از خاتمه این رقابت ها نیز مسابقات بیروت به مدت سه روز انجام می شود. نکته مهم تر اینکه در جریان رقابت های قهرمانی آسیا مسابقات تیمی به گرید 20 برگزار خواهد شد و کادر فنی تیم ملی می بایست برای این مسابقات نیز برنامه ریزی داشته باشند.

رقابت ها تکواندو قهرمانی آسیا ابتدا قرار بود از دهم اسفندماه 1398 به میزبانی بیروت برگزار شود که تا 12 اردیبهشت ماه 1399 به تعویق افتاد و یک بار دیگر و بازهم به دلیل کرونا لغو شد که لبنان یک بار دیگر میزبان این مسابقات اعلام شده است.

در تقویم جدید فدراسیون جهانی علاوه بر این رقابت ها و مسابقات انتخابی المپیک (6-8 فرودین ماه - اردن)، مسابقات آزاد زنان طی روزهای (8-10 مارس- 18 تا 20 اسفندماه 99)، رقابت های گرنداسلم (اسفندماه- چین) و رقابت های نوجوانان جهان (مردادماه- بلغارستان) نیز منظور شده است.

خبرنگاران اول دیماه در خبری اختصاصی تاریخ رقابت های قهرمانی آسیا را اعلام کرده بود.

تور ونیز: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27703

به "رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در تقویم جهانی، برگزاری مسابقات تیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا در تقویم جهانی، برگزاری مسابقات تیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید