احتمال تعویق دوباره رقابتهای انتخابی المپیک

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، اتحادیه تکواندو بعد از دو مرحله تعویق رقابتهای انتخابی المپیک، تصمیم دارد این مسابقات را طی روزهای 30 و 31 ژانویه (11 و 12 بهمن ماه) به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار کند.

احتمال تعویق دوباره رقابتهای انتخابی المپیک

این رقابتها ابتدا قرار بود در شهر میلان برگزار گردد که به دلیل پاندمی کرونا در ایتالیا، میزبانی به روسیه در شهر مسکو واگذار شد که در نهایت این کشور نیز به دلیل مشابه از میزبانی انصراف داد. بعد از آن اتحادیه اروپا میزبانی را بلغارستان در شهر صوفیه داد که به خوبی پیروز به مهار کرونا شده بودند.

پراگالوس رئیس اتحادیه تکواندو اروپا در تازه ترین اظهار نظر خود تاکید نمود که این رقابت تنها در صورتی برگزار می گردد که همه اعضای اتحادیه اروپا بتوانند تیمی را به این مهمترین رویداد اعزام نمایند. پراگالوس گفت: افزایش موارد COVID-19 در بسیاری از کشورهای اروپایی و محدودیت سفر در بسیاری از قاره ها، می تواند باعث تعویق دوباره مسابقات انتخابی باشد.

وی گفت: اگرچه می دانم که همه گیری کرونا در اروپا هنوز ادامه دارد، اما تکواندو همانند سایر ورزش ها باید مسابقات خود را از سر بگیرد. با توجه به این تصمیم، بسیاری از شما نگرانی های جدی در خصوص ایمنی، فرصت برابر و سایر موارد مطرح دارید. مطمئناً موافقم که در این زمان ها همه ورزشکاران فرصت برابر برای شرکت در مسابقات را نخواهند داشت. بعضی از کشورها نمی توانند شرکت نمایند و بعضی دیگر در خصوص سفر و بازگشت به کشور خود پس از مسابقه قوانین سختگیرانه ای دارند.

رئیس اتحادیه تکواندو اروپا اضافه نمود: همه رویدادهایی که ما ترتیب می دهیم دارای پروتکل های سخت و مبتنی بر قوانین ملی کشورهای میزبان هستند. علاوه بر این، ما مجموعه ای از اقدامات را با تمرکز ویژه بر ورزش خود صادر نموده ایم. با استفاده از این پروتکل ها، مشارکت متخصصان پزشکی آموزش دیده و یاری تیم های شرکت نماینده، خطرات سلامتی به حداقل می رسد. در هر زمان، تکواندو اروپا از دستورالعمل های مقامات پیروی خواهد نمود.

پراگالوس در سرانجام گفت: بسیار امیدواریم شرایط اروپا به لحاظ پاندمی کرونا در ماه های آینده بهتر شده و کشورهای بیشتری بتوانند برای حضور در این مسابقات حاضر شوند. هیأت اجرایی اتحادیه تکواندو توصیه اکید دارد به رعایت توصیه ها و قوانین بهداشتی مقامات محلی است و این بدان معناست که برای لغو این مسابقات حتی می توانیم در آخرین لحظه تصمیم گیری کنیم.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25556

به "احتمال تعویق دوباره رقابتهای انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تعویق دوباره رقابتهای انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید