روایت الشرق از بازی برگشت لخویا و پرسپولیس

به گزارش شیوا مارکت، روزنامه الشرق قطر در گزارشی به آنالیز بازی برگشت تیم های پرسپولیس و لخویا و توانمندی بالای تیم قطری برای صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

روایت الشرق از بازی برگشت لخویا و پرسپولیس

به گزارش خبرنگاران، روزنامه الشرق قطر در ابتدا با اشاره به استراحت بازیکنان لخویا پس از بازگشت از تهران و شروع دوباره تمرینات آماده سازی بازی برگشت برابر پرسپولیس از امشب (آدینه) نوشته است: کادر فنی تیم لخویا تصمیم گرفت تا بازیکنان پنجشنبه را استراحت نمایند و از امشب تمرینات آماده سازی برای رویارویی با پرسپولیس در سه شنبه هفته آینده در استادیوم جاسم بن حمد دوحه شروع می گردد. در این بازی تیم لخویا برای پیروزی کوشش می نماید تا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. این نتیجه تیم لخویا را در راستا تعیین شده قهرمانی لیگ قهرمانان و جاه طلبی همانند ببرها قرار می دهد.

در ادامه این مطلب آمده است: تیم لخویا با قدرت مهیای بازی برگشت با پرسپولیس و دریافت کارت صعود در لیگ قهرمانان آسیا است. لخویا در بازی رفت نمایش بسیار خوبی را در تهران ارائه داد و به زودی پیروز خواهد شد. کادر فنی این تیم سعی دارد تا بازیکنان را مهیای ارائه بالاترین سطح فنی در بازی برگشت با پرسپولیس کند. امیدهای زیادی به لخویا که تنها نماینده فوتبال قطر در لیگ قهرمانان آسیا است، وجود دارند. لخویا توانمندی صعود و کسب نتایج بهتر در ادامه این رقابت ها را دارد.

ملاقات رفت تیم های پرسپولیس و لخویای قطر سه شنبه گذشته در استادیوم بدون تماشاگر آزادی تهران با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15868

به "روایت الشرق از بازی برگشت لخویا و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت الشرق از بازی برگشت لخویا و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید