رونالدو: اگر با هم بازی کنیم، منچستریونایتد محدودیتی ندارد

به گزارش شیوا مارکت، مهاجم پرتغالی شیاطین سرخ معتقد است اگر بازیکنان این تیم با سخت کوشی و در کنار هم کار نمایند، هیچ محدودیتی ندارند.

رونالدو: اگر با هم بازی کنیم، منچستریونایتد محدودیتی ندارد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از گل، منچستریونایتد شب گذشته در لیگ برتر مقابل تاتنهام صف آرایی کرد و توانست به لطف هت تریک کریستیانو رونالدو با نتیجه سه بر دو پیروز گردد. در هفته های اخیر شایعات فراوانی در خصوص اختلاف نظر میان بازیکنان منچستریونایتد به گوش می رسید و حال ستاره پرتغالی می گوید این تیم با اتحاد می تواند به موفقیت زیادی برسد. رونالدو با استفاده از حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: از اولین هت تریکم از زمان بازگشت به الدترافورد بسیار خوشحالم. هیچ چیزی با حس بازگشت به زمین مسابقه و یاری به تیم با کوشش و گلزنی برابری نمی کند. یک بار دیگر ثابت کردیم تا زمانی که به سختی کار کنیم و در کنار هم به عنوان یک تیم واحد بایستیم، می توانیم در هر روزی هر تیمی را شکست دهیم. هیچ محدودیتی برای منچستریونایتد وجود ندارد. اهمیتی ندارد چه اتفاقی بیافتد.

برد شب گذشته پیروزی مهمی برای منچستریونایتد بود و این تیم را به رده چهارم جدول برگرداند. با این وجود شیاطین سرخ چندین بازی بیش از تیم های پایین تر از خود دارند و ممکن است این رتبه را مجددا از دست بدهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29909

به "رونالدو: اگر با هم بازی کنیم، منچستریونایتد محدودیتی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو: اگر با هم بازی کنیم، منچستریونایتد محدودیتی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید