رویداد توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در مشهد برگزار می گردد

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر ارتباطات شتاب دهنده کسب وکار فردوسی گفت: سومین رویداد توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در 12 تیرماه امسال برگزار می گردد .

رویداد توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در مشهد برگزار می گردد

مهندس علی بنایی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد سومین رویداد مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان خراسان رضوی اظهار کرد: سومین رویداد توانمندسازی شرکت های دانش بنیان با موضوع دیجیتال مارکتینگ و آموزش کاربردی ابزارهای بازاریابی دیجیتال برای شرکت های عضو و مستقر در پارک های علم و فناوری، شرکت های خلاق، شرکت های غیر دانش بنیان، کسب و کارهای حوزه فروش آنلاین و همچنین شرکت های دانش بنیان، در 12 تیرماه امسال برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: این رویداد، بر روی کمک به کسب و کارهایی تمرکز دارد که نیازمند ارتقای فضای آنلاین در کسب و کارشان هستند، گفتنی است که هزینه شرکت در این وبینارها توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تأمین شده و مخاطبان می توانند به صورت رایگان در این رویدادها شرکت نمایند. شرکت هایی که درخواست استفاده از خدمات مرکز توانمندسازی استان خراسان رضوی را دارند، کافی است به سایت مرکز به آدرس Bizservices.ir مراجعه نموده، از بخش ورود متقاضی، گزینه ثبت شرکت را انتخاب و اطلاعات شرکت خود را ثبت نمایند.

مدیر ارتباطات شتاب دهنده کسب وکار فردوسی توضیح داد: شتاب دهنده کسب و کار فردوسی اولین شتاب دهنده دانش بنیان شرق کشور است که چشم انداز خود را تبدیل شدن به اثرگذارترین و مورد اعتمادترین مجموعه برای کسب و کارهای نوپا در شرق کشور تعریف نموده است.

بنایی اضافه کرد: این مجموعه در سال جدید ماموریت دارد تا به کمک شرکت ها بشتابد. این شتاب دهنده از ابتدای خرداد ماه 1399 از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان مرکز توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در استان خراسان رضوی نائل آمده تا با حمایت این معاونت، خدمات مشاوره و آموزش خود را به صورت رایگان به تمامی شرکت ها اعم از دانش بنیان و غیر دانش بنیان، ارائه کند. حوزه های مشاوره و آموزش، شامل تمامی ابعاد کسب وکار از قبیل مباحث اقتصادی، حقوقی، بیمه، بازاریابی، بازاریابی دیجیتال و... می گردد.

مدیر ارتباطات شتاب دهنده کسب وکار فردوسی توضیح داد : صاحبان کسب وکار می توانند از مشاوران این مرکز که در زمره بهترین مشاوران استان به شمار می فرایند و تجربیات ارزشمندی در هدایت کسب وکارها در روزهای سخت و راستا رشد خود دارند استفاده نمایند. دوره های آموزشی طراحی شده در این مرکز نیز مطابق با نیازهای روز و اساسی کسب وکارها طراحی شده اند و مدرسان هر دوره از میان متخصصان هر حوزه گلچین شده اند تا دانش شرکت ها را به روز نمایند.

tour-canada.ir: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان 99 را با ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21150

به "رویداد توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در مشهد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در مشهد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید