زمان بازگشت هالند به ترکیب دورتموند معین شد

به گزارش شیوا مارکت، مدیر ورزشی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند زمان بازگشت مهاجم نروژی این تیم به ترکیب زردپوشان وستفالن را خاطرنشان کرد.

زمان بازگشت هالند به ترکیب دورتموند معین شد

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند که در فصل جاری در 14 بازی پیروز به زدن 17 گل برای بوروسیا دورتموند شده است، پیش از تساوی یک - یک این تیم مقابل لاتزیو در هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و در هفت بازی اخیر دورتموند از جمله شکست 5 بر یک مقابل اشتوتگارت که منجر به اخراج لوسین فاوره شد، غایب بوده است.

میشائیل زورک مدیر ورزشی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در گفت وگو با روزنامه آلمانی بیلد چاپ برلین، درباره شرایط مهاجم نروژی دورتموند گفت: ریکاوری هالند خیلی خوب پیش می رود و ما می توانیم این اطمینان را بدهیم که او می تواند بعد از انتها تعطیلات زمستانی، مقابل ولفسبورگ دوباره بازی کند.

هالند که همچنان مورد توجه باشگاه عظیم اروپایی است، اخیراً در گفت وگو با شبکه تلویزیونی DAZN گفت: عظیمترین رؤیای من این است که با دورتموند به عنوانی دست پیدا کنم و این چیزی است که در حال حاضر به خاطرش کوشش می کنم. کوششم را می کنم تا قهرمانی را با این باشگاه به دست بیاورم، چون باشگاه و طرفداران مان شایسته اش هستند.

دورتموند که در حال حاضر با 22 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی بوندس لیگا ایستاده و با بایرن مونیخ صدرنشین هشت امتیاز اختلاف دارد، پس از تعطیلات زمستانی در تاریخ 14 دی پذیرای ولفسبورگ خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سافاری رو: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26888

به "زمان بازگشت هالند به ترکیب دورتموند معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشت هالند به ترکیب دورتموند معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید