زندگی خواننده تایتانیک فیلم می گردد ، مرور سینمایی ترانه ها

به گزارش شیوا مارکت، فیلم قدرت عشق با تمرکز بر زندگی سلین دیون خواننده مشهور کانادایی سال آینده روی پرده می رود.

زندگی خواننده تایتانیک فیلم می گردد ، مرور سینمایی ترانه ها

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فیلم قدرت عشق که هنوز به عنوان نام قطعی فیلم تایید نشده، با بودجه 23 میلیون دلاری، فیلمی داستانی است که با الهام از زندگی سلین دیون ساخته می گردد.

استودیوی فرانسوی گومون اعلام نموده در قالب این فیلم زندگی خواننده مشهور کانادایی را روی پرده می برد.

دیروز پنجشنبه اعلام شد که فیلم زندگی سلین دیون فیلمی زندگینامه ای نخواهد بود و جنبه ای داستانی دارد که در عین حال به بسیاری از جزییات زندگی وی وفادار است و بسیاری از ترانه های وی را در قالب فیلم ارایه می نماید.

والری لومرسیه کارگردان این فیلم خواهد بود و خود وی در نقش الین زن جوانی که در خانواده بزرگی در کانادا رشد نموده در این فیلم ظاهر می گردد. وی در نوجوانی احساس می نماید استعدادی در وجودش دارد و به شهرت جهانی می رسد و در نهایت تراژدی مرگ همسرش را تجربه می نماید. این ها همه اتفاق هایی است که برای دیون افتاده است.

این فیلم که قرار است سال 2020 اکران گردد یکی از چندین فیلمی است که به تازگی با الهام از زندگی خواننده های مشهور جهانی مورد توجه قرار گرفته اند. حماسه کولی با تمرکز بر زندگی فردی مرکوری و فیلم راکت من درباره التون جان که به زودی اکران می گردد، از این دست فیلم ها هستند.

بعضی از مهمترین ترانه های دیون از جمله ترانه فیلم تایتانیک در این فیلم ارایه می گردد. این خواننده و کمپانی منتشرکننده ترانه هایش به این فیلم اجازه داده است تا از ترانه های وی استفاده کند.

در این فیلم زندگی دیون از دهه 1960 که در کبک رشد کرد تا ازدواجش با مدیر برنامه هایش رنه آنجلی روایت می گردد.

به همین دلیل از این فیلم به عنوان فیلم مستقلی با ظرفیت بالا برای جذب مخاطب یاد شده است. قرار است این فیلم 2 دسامبر 2020 در بازار بین المللی و در فرانسه برای نخستین بار به نمایش درآید.

بیشتر فیلم در فرانسه فیلمبرداری می گردد و زمان فیلمبرداری از مارس سال جاری در 18 هفته در فرانسه، اسپانیا، کانادا و لاس وگاس در نظر گرفته شده است.

لومرسیه کارگردان چندین فیلم پیروز از جمله پالاس رویال و 50 همان 30 جدید است بوده است.

وی که ابتدا بازیگر بود و بعد به کارگردانی روی آورد، گفته است از موضوع مرگ همسر دیون بسیار تحت تاثیر قرار گرفته و آغاز به جستجو در زندگی این خواننده نموده و در نهایت به داستان عاشقانه خانواده بزرگ وی رسیده است.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3101

به "زندگی خواننده تایتانیک فیلم می گردد ، مرور سینمایی ترانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی خواننده تایتانیک فیلم می گردد ، مرور سینمایی ترانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید