سایپا صفر - نفت آبادان 3 ، نفت برتر از خودرو!

به گزارش شیوا مارکت، در هفته سی ام لیگ برتر ایران سایپا با یک گل برابر صنعت نفت آبادان مغلوب شد.

سایپا صفر - نفت آبادان 3 ، نفت برتر از خودرو!

ایران ورزشی - در هفته انتهای لیگ برتر سایپا در خانه میزبان صنعت نفت آبادان بود. بازی بی خاصیتی که هیچ تاثیری در محاسبات جدول نداشت و تنها برگزار گردید تا تقویم و جدول کامل گردد. سایپا و صنعت نفت از مدتها پیش تکلیف خود را یکسره نموده بودند. دو تیمی که در کمرکش جدول جای داشتند و خرج خود را از کورس مدعیان بالای جدول و فانوس بدستان انتهای جدول جدا نموده بودند. دو تیمی که نه استرس و هیجان بالانشینی و کسب سهمیه داشتند نه دغدغه و دلشوره سقوط. از همین رو بازی بدون حساسیت های خاص برگزار می شد و همین فرصت مناسبی بود تا دو تیم یک فوتبال واقعی را به نمایش بگذارند.

با این وجود بی انگیزگی های خاص انتهای فصل سبب شده بود که نیمه اول بیشتر توپ در میانه میدان جریان داشته باشد و کمتر صحنه خاصی روی دروازه ها رخ دهد. با این وجود سایپا آرام آرام بازی را در دست گرفت و جلو کشید و در نهایت روی حملات خود به یک ضربه پنالتی رسید اما ضربه پنالتی را آرمان رمضانی در دقیقه 38 از دست داد تا دو تیم دست خالی به رختکن بروند.

در نیمه دوم این صنعت نفت بود که بازی را بهتر شروع کرد و خیلی زود نتیجه گرفت. در دقیقه 58 طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی دروازه سایپا را گگردد تا میهمان جلو بیفتد. بعد از این گل سایپا جلو کشید تا گل خورده را جبران کند اما این صنعت نفت بود که در ضدحملات خطرناک و زهردار بود و پیروز شد گل دوم را توسط فاخر تهامی در دقیقه 82 به ثمر برساند. این گل بسان آب سردی روی تن سایپا بود و در ثانیه های تلف شده بازی صنعت نفت روی یک حمله دیگر توسط عقیل کعبی در 90+2 گل سوم را وارد دروازه سایپای بی انگیزه کرد تا با یک برد شیرین و پرگل حسن ختام لیگ را جشن بگیرد. سایپا نیز با این شکست انتها تلخی در یک فصل پرهیاهو داشت.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6015

به "سایپا صفر - نفت آبادان 3 ، نفت برتر از خودرو!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا صفر - نفت آبادان 3 ، نفت برتر از خودرو!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید