سرا های نوآوری جای کلاس درس در دانشگاه آزاد را می گیرند

به گزارش شیوا مارکت، رئیس دانشگاه آزاد گفت: ما کوشش می کنیم برای رسیدن به اقتصاد پویا به جای کلاس درس، سرای نوآوری داشته باشیم.

سرا های نوآوری جای کلاس درس در دانشگاه آزاد را می گیرند

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در مراسم آیین رونمایی و پذیره نویسی فراصندوق ستارگان که صبح امروز در محل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار گردید، اظهار کرد: زمانی دانشگاه هایی داشتیم که فراوری کننده نبودند، در ایران اول نفت آمد بعد دانشگاه، اما هیچ وقت در دانشگاه درباره نفت تحقیق نکردند، ولی از پول نفت استفاده کردند.

طهرانچی اضافه نمود: امروز شاهد آن هستیم که سالانه 300 هزار جوان 18 ساله وارد دانشگاه آزاد می شوند و ما باید برای آن ها برنامه های دقیقی داشته باشیم. باید در گام دوم طور دیگری به مسائل نگاه کنیم، زیرا با پول نفت نمی گردد، اقتصاد پویا و سرپا تشکیل داد.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: با پول های دولتی می توانیم بخشی از اقتصاد را ترمیم کنیم، اما آن اقتصاد هرگز پویا نخواهد بود و باید علاوه بر مسائل علمی حتما به بعد های عملی تربیت دانشجو نیز توجه گردد. ما در دانشگاه آزاد تصمیم گرفته ایم به جای مدرک، استارت آپ و به جای کلاس درس، سرای نوآوری داشته باشیم.

طهرانچی در خاتمه خاطر نشان کرد: آنچه مهم است تغییر رویکرد نسبت به کسب و کار های جدید است و این در برنامه های اصلی ما واقع شده است.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13980

به "سرا های نوآوری جای کلاس درس در دانشگاه آزاد را می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرا های نوآوری جای کلاس درس در دانشگاه آزاد را می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید