سلطانی فر: مردم و مسئولین به اتفاقات فوتبال حساس هستند، فدراسیون ها با حاشیه پردازان برخورد نمایند

به گزارش شیوا مارکت، وزیر ورزش و جوانان گفت: از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می دهد، حساس هستند.

سلطانی فر: مردم و مسئولین به اتفاقات فوتبال حساس هستند، فدراسیون ها با حاشیه پردازان برخورد نمایند

به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر در جلسه کمیته صیانت از ارزش های فرهنگی و اخلاقی گفت: از بالاترین رده مسئولین تا همه مردم به اتفاقاتی که در فوتبال و ورزش رخ می دهد، حساس هستند.

وزیر ورزش و جوانان بیان نمود: رهبر معظم انقلاب بر روی مسابقات ورزشی حساس هستند و همواره در دیدارهایی که داشتیم، ایشان رهنمود های خود را بیان و پیگیر مسائل ورزش کشور و نتایج قهرمانان هستند.

او با اشاره به حواشی رقابت های لیگ برتر عنوان نمود: در موضوع صیانت از ارزش های اخلاقی و فرهنگی در میادین ورزشی، باشگاه ها مسئولیت اصلی را بر عهده دارند و فدراسیون فوتبال حتما باید در این زمینه جوابگو باشد. سایر دستگاه ها نیز از برنامه ها و فعالیت های آنان حمایت خواهند کرد.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: نگاه این کمیته تنها منحصر به فوتبال نیست بلکه مصوبات آن در سایر رشته ها مانند والیبال، بسکتبال و کشتی نیز باید توسط باشگاه ها و فدراسیون های مربوطه دقیقا اجرا گردد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید نمود: هیچ مدیر باشگاه، بازیکن، مربی و حتی مسئولی اجازه ندارد با پرداختن به حواشی فضای امن و جذاب ورزش به ویژه فوتبال را پر التهاب کند.

وی توضیح داد: از فدراسیون های ورزشی درخواست می کنم با حاشیه پردازان که امنیت و آرامش خاطر مردم را برهم می ریزند برخورد انضباطی نموده و در این مورد کوتاهی نداشته باشند.

سلطانی فر ادامه داد: باید جلوی بداخلاقی، فحاشی و هتاکی بعضی هواداران ورزشی گرفته گردد و مردم در محیطی شاد، آرام و سالم بیننده رقابت های ورزشی باشند.

وی با اشاره به نقش برجسته رسانه ها در کنترل حواشی، از نماینده رسانه ملی درخواست کرد: از مجریان و گزارشگران بخواهید در آرامش بخشی فضای ورزش، یاری حال مدیران، فدراسیون ها و باشگاه ها باشند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان نمود: نقد کردن هیچ ایرادی ندارد و اتفاقا هوادار انتقاد صحیح، عالمانه و تقویت آگاهی های مردم هستم، اما نقدها نباید منجر به ایجاد دغدغه و اضطراب برای مردم گردد. با ورزش باید دل مردم را شاد کنیم نه اینکه ایجاد استرس کنیم و وحدت ملی صدمه بزنیم.

سلطانی فر خاطر نشان کرد: جامعه شاد و با اعتماد به نفس برای کار، فعالیت و سازندگی آماده تر است و ورزش و بخصوص فوتبال می تواند نقش برجسته ای در افزایش شادکامی مردم داشته باشد.

وی در سرانجام گفت: توقع ندارم همه چیز را خوب جلوه دهیم، اما به شایعات دامن نزنیم و فضای ورزش را برای مردم تلخ نکنیم. از رسانه ها انتظار همکاری و آرامش بخشی فضای ورزش کشور را دارم.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13506

به "سلطانی فر: مردم و مسئولین به اتفاقات فوتبال حساس هستند، فدراسیون ها با حاشیه پردازان برخورد نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: مردم و مسئولین به اتفاقات فوتبال حساس هستند، فدراسیون ها با حاشیه پردازان برخورد نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید