سناریوی جدید برای اتمام لیگ فوتبال ایران

به گزارش شیوا مارکت، مسئولان سازمان لیگ در برنامه ریزی ها برای نگارش تقویم هفته های باقی مانده از فصل جاری فوتبال ایران، نیم نگاهی به تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا و همین طور نهاد های بین المللی از جمله فیفا و AFC دارد.

سناریوی جدید برای اتمام لیگ فوتبال ایران

سهیل مهدی، سرپرست ریاست کمیته مسابقات سازمان لیگ معتقد است ابهام در برگزاری ادامه رقابت های لیگ قهرمانان از عواملی است که آن ها تا به امروز نتوانستند درباره ادامه رقابت ها تصمیم گیری نمایند، اما با اعلام یک رسانه اماراتی مبنی بر لغو رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در اردیبهشت و خرداد، به نظر می رسد این مشکل حل شده است.

با این حال هنوز یک ابهام دیگر برای سازمان لیگ باقی مانده که مربوط به شرایط بیماری کووید 19 در ایران است چرا که هنوز این ویروس در شرایط بحرانی قرار گرفته است و رعایت نکات بهداشتی برای امور ضروری الزامی، اما سایر بخش ها از جمله ورزش فعلا تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

هر چند خلیلیان، رئیس ستاد مقابله با ورزش در کرونا اخیر از برگزاری مسابقات فوتبال از هفته دوم خرداد خبر داده و ابراز امیدواری نموده تا آن موقع شرایط سفید گردد و بتوان بدون حضور تماشاگران مسابقات را برگزار کند.

در صورتی که پیش بینی خلیلیان برای یک و نیم ماه آینده درست از آب در آید، سازمان لیگ با توجه به تعطیلی مسابقات آسیایی و ملی در این ماه، فرصت لازم برای برگزاری 9 ملاقات باقی مانده از مسابقات را خواهد داشت.

با توجه به فشردگی مسابقات و در صورتی که هر هفت روز دو هفته از رقابت های لیگ برگزار گردد، مسابقات تا اواخر تیر ادامه خواهد داشت. البته این موضوع مستلزم این است که AFC برای تیرماه برنامه ای را در نظر نگیرد که در غیر این صورت برنامه ریزی های سازمان لیگ باز هم دچار مشکل خواهد شد.

در هر حال فعلا سازمان لیگ تصمیم گیر نیست و تغییرات در برنامه ریزی های این سازمان اجتناب ناپذیر بوده است.

تور پاریس: تور پاریس: سفر به نگین شهر ها اروپا و فرانسه

منبع: فرارو
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18868

به "سناریوی جدید برای اتمام لیگ فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناریوی جدید برای اتمام لیگ فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید