سهم ورود کالاهای ولگاگراد به بندر امیرآباد 7 درصد است

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، اندری ایوانوویچ بوچاروف بعدازظهر به همراه مسئولان استان مازندران و هیئت تجاری و اقتصادی ولگاگراد روسیه در بازدید از ظرفیت های بندرامیرآباد اضافه کرد: امروز یک هیئت معتبر را به مازندران آوردیم که بخش دولتی، خصوصی و اقتصادی ترکیب هیئت همراه را تشکیل می دهند و حضور این هیئت در استان مازندران بیانگر توسعه همکاری و تقویت آن با مازندران و ایران است و در نتیجه جلسات امروز با استاندار مازندران بر امضای تفاهم همکاری بین دو استان تاکید شد.

سهم ورود کالاهای ولگاگراد به بندر امیرآباد 7 درصد است

استاندار ولگاگراد روسیه گفت: با توجه به حضور نمایندگان بزرگترین شرکتهای غلات و تجار بزرگ روسیه در این نشست در رابطه با زمینه های اولویت کار باید گفت که ولگاگراد مازندران را به عنوان همکار و شریک برای همکاری آینده تلقی می نماید تا در بندر حضور داشته و به توسعه همکاری، کمک کند.

بوچاروف اضافه کرد: با توجه به اینکه محصولات ولگاگراد در امیراباد هفت درصد است تنها صادرات مستقیم را در دستور کار داریم و این رقم می تواند تا دو یا یه برابر افزایش یابد که نیازمند روابط همکاری بخش خصوصی و دولتی هستیم و ارزیابی ما برای توان صادرات تا دو و نیم میلیون تن است که بیشتر غلات خوراکی و خوراک دام، است.

استاندار ولگاگراد روسیه با اعلام اینکه همکاری در بخش غلات برای ما مهم است؛ خاطر نشان کرد: علاقمندیم تا محصولات ما از استان ما به کشورهای دیگر صادر گردد.

بوچاروف ادامه داد: ما در ولگاگراد روسیه، شبکه بندرهای رودخانه ای داریم و در واقع با به توافق رسیدن در بخش تعاملات اقتصادی با مازندران و ایران، امکان سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی داریم و مسائل مربوط به سرمایه گذاری در بنادر ایرانی دنبال می گردد.

وی گفت: ما از بزرگترین تولیدکنندگان روغن آفتابگردان وروغن خردل اول بوده و در ارسال غلات و حبوبات مثل نخود ظرفیت بالایی داریم و همچنین در حبوباتی که خوراک دام را تشکیل می دهند، از پتانسیل مناسب برخوردار هستیم و در زمینه تولید گوشت گوسفند، چوب و تخته هم آمادگی همکاری داریم.

بوچاروف با اعلام اینکه در آینده نزدیک مجموعه تولید ذرت در ولگاگراد افتتاح می گردد؛ یادآور شد: این تولیدات صد درصد صادراتی است و پس از آن آمادگی داریم تا پیشنهادات مربوطه را به ایران ارائه دهیم و در صادرات ذرت وارد شویم.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 302

به "سهم ورود کالاهای ولگاگراد به بندر امیرآباد 7 درصد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهم ورود کالاهای ولگاگراد به بندر امیرآباد 7 درصد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید