سوءاستفاده از آسیب پذیری ویندوز برای سرقت ارز دیجیتال

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از زددی نت، اگر چه مایکروسافت برای برطرف آسیب پذیری یادشده یک وصله امنیتی عرضه نموده بود اما کاربرانی که از ماه می گذشته وصله مذکور را نصب ننموده اند در برابر خطر مذکور بی دفاع هستند.

سوءاستفاده از آسیب پذیری ویندوز برای سرقت ارز دیجیتال

آنالیز ها نشان می دهد هکرها با حمله به رایانه های ویندوزی آسیب پذیر به طور مخفیانه ابزاری را برای جمع آوری و سرقت ارز دیجیتال بر روی آنها نصب نموده و خسارت های قابل توجهی به بار می آورند.

به گفته کوین بیمونت کارشناس امنیتی انگلیسی، دامنه و وسعت حملات یادشده هنوز گسترده نیست، اما می تواند در صورت بی توجهی طی روزهای آینده افزایش چشمگیری پیدا کند.

آسیب پذیری های سیستم عامل ویندوز تا به حال بارها برای طراحی کرم ها و بدافزارها و ویروس های مختلف مورد سواستفاده قرار گرفته که از جمله آنها می توان به واناکرای، نات پیتا، بد ربیت و غیره اشاره نمود. اما بهره برداری از یک حفره امنیتی ویندوز برای استخراج و سرقت ارز دیجیتال کمتر سابقه داشته است.

مایکروسافت به کاربران ویندوز توصیه نموده، هر چه سریع تر وصله های امنیتی عرضه شده توسط این شرکت را نصب نمایند تا از سواستفاده از رایانه های آنها جلوگیری گردد. وصله طراحی شده برای حل این مشکل CVE-2019-0708 نام دارد و باید بر روی ویندوزهای 7،سرور 2008 آر 2 و سرور 2008 نصب گردد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13103

به "سوءاستفاده از آسیب پذیری ویندوز برای سرقت ارز دیجیتال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوءاستفاده از آسیب پذیری ویندوز برای سرقت ارز دیجیتال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید