سومین گردهمایی کسب وکارهای ایرانی فعال در خبرنگاران برگزار گشت

به گزارش شیوا مارکت، سومین گردهمایی بزرگ کسب وکارهای ایرانی خبرنگاران با هدف آشنایی فروشندگان با ارزش های خبرنگاران که مشتری محوری مهم ترین آنها است، در سالن همایش هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار گردید. خبرنگاران روز دوشنبه 20 آبان 1398 میزبان 2500 فروشنده منتخب از میان 30 هزار فروشنده مارکت پِلیس خبرنگاران بود.

سومین گردهمایی کسب وکارهای ایرانی فعال در خبرنگاران برگزار گشت

در این گردهمایی 2500 فروشنده پلتفرم مارکت پِلیس خبرنگاران دور هم جمع شدند تا با بهبود فرایند تامین و ارسال کالا، تجربه خوشایندی از خرید برای مشتریان خبرنگاران رقم بزنند. مدیران و کارشناسان دپارتمان بازرگانی، سخنرانی و کارگاه های آموزشی مختلفی برگزار کردند تا تجربه های پیروز خود را در زمینه بالا بردن رضایت مشتریان خبرنگاران به فروشندگان خبرنگاران انتقال دهند. قیمت گذاری، تامین به موقع کالا، مدیریت حجم سفارش، کاهش بازه زمانی ارسال کالا، فروش کالا با گارانتی معتبر واعلام دقیق مشخصات فنی کالاها از جمله مواردی بود که در سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی این گردهمایی مرور شد.

در گردهمایی کسب وکارهای ایرانی حمید محمدی، مدیرعامل خبرنگاران، از تنوع کالایی 7/1 میلیونی گفت که با همراهی 30 هزار فروشنده مارکت پِلیس ممکن شده است. مدیرعامل خبرنگاران در گردهمایی فروشندگان گفت که اکنون حدود 20 میلیون نفر، یعنی یک چهارم مردم ایران، ماهانه از وب یا اپلیکیشن خبرنگاران بازدید می نمایند و این عدد در مقایسه با مارکت پِلیس های تجارت الکترونیکی کشورهای منطقه، نشان می دهد خبرنگاران پرمخاطب ترین فروشگاه آنلاین ایران و خاورمیانه است.

حمید محمدی در این گردهمایی گفت که متوسط درآمد از فروش در خبرنگاران میان فروشنده های فعال ماهانه 23 میلیون تومان است و رکورد فروش در اختیار یک فروشنده است که در یک ماه به 20 میلیارد تومان رسیده است.

این اعداد نشان دهنده فرصتی است که پلتفرم مارکت پِلیس برای فروشندگان ایجاد نموده و پتانسیل بالایی برای رشد در این بازار فراهم می نماید. فروشندگان با داشتن قیمت و تنوع کالایی مناسب، می توانند مزیت رقابتی ایجاد نمایند.

در حال حاضر در پلتفرم مارکت پِلیس خبرنگاران متوسط رضایت مشتری از کیفیت کالا 81 درصد، نرخ بازگشت کالای تقلبی 01/0 درصد، نرخ بازگشت کالا 7% و متوسط نرخ عدم تامین کالا 35/0 درصد است. با توجه به گسترش پلتفرم مارکت پِلیس، خبرنگاران اکنون در 8 شهر ایران مرکز تحویل دریافت کالا از فروشندگان دارد و این تعداد به زودی به 18 مرکز می رسد. خبرنگاران تاکنون به 11 هزار و 132 روستا سفارش ارسال نموده است و دورترین سفارش تحویل داده شده هم در روستای پسابندر استان سیستان و بلوچستان با فاصله 1894 کیلومتری از تهران بوده است. خبرنگاران همیشه در کوشش است با کسب رضایت حداکثری مشتریان، تجربه خوشایندتری از خرید برای مشتریان ایجاد کند.

همچنین در گردهمایی کسب وکارهای ایرانی خبرنگاران خبر از برگزاری جشنواره یلدای شگفت انگیز از 27 تا 30 آذر 1398 داده شد. در یلدای شگفت انگیز سال جاری خبرنگاران با بیش از 7 هزار فروشنده منتخب و 3/1 میلیون تنوع کالایی همکاری خواهد داشت و پیش بینی می گردد فروشگاه اینترنتی خبرنگاران 32 میلیون بازدید داشته باشد.

در پایان این گردهمایی از از فروشندگان برتر خبرنگاران که علاوه بر فروش ریالی بالا، امتیاز بالایی در پلتفرم مارکت پِلیس دارند، تقدیر شد. امتیاز بالای فروشندگان نشان دهنده کسب رضایت مشتریان خبرنگاران است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13720

به "سومین گردهمایی کسب وکارهای ایرانی فعال در خبرنگاران برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین گردهمایی کسب وکارهای ایرانی فعال در خبرنگاران برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید