شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان افتتاح شد

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/اصفهان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو با حضور شرکت های برجسته کشور عصر امروز دوشنبه (16 تیرماه) در اصفهان افتتاح شد.

شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان افتتاح شد

در این دوره از نمایشگاه که از شانزدهم تا بیستم تیرماه دایر است، 80 شرکت معتبر و فعال از استان های اصفهان، تهران، گیلان، مازندران، البرز، فارس، خراسان رضوی، مرکزی، آذربایجان شرقی و کردستان حضور دارند.

نمایشگاه قطعات خودروی سال جاری اصفهان در مساحتی بالغ بر 8000 مترمربع و در قالب سه سالن نمایشگاهی درحال برگزاری است و شرکت های فعال در حوزه طراحی و فراوری قطعات خودرو، فعالان حوزه واردات، توزیع و فروش قطعات خودرو، ارائه کنندگان خدمات آموزشی در زمینه خودرو و تعمیرات و اپلیکیشن های خدماتی خودرو در این نمایشگاه به ارائه توانمندی های خود می پردازند، همچنین شرکت ها و برندهای مطرح فراوریکننده قطعات خودرو در این نمایشگاه حضور دارند.

افزایش تعداد استان های شرکت کننده و تخصصی تر شدن حوزه فعالیتی شرکت کنندگان از جمله ویژگی های شانزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو اصفهان است و اضافه شدن یک روز به مدت زمان برگزاری نمایشگاه به منظور بهره برداری بهینه از این رویداد و گستردگی زمینه فعالیت مشارکت کنندگان از ویژگی های دیگر این نمایشگاه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگاران، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برپا شده و این رویداد نمایشگاهی با نظارت کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برپا است و شرکت نمایشگاه اصفهان در کوشش است تا شرایط لازم برای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 16 شهریور 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 21531

به "شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اصفهان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید