شرایط موقت کنسلی بدون جریمه پروازهای داخلی

به گزارش شیوا مارکت، آخرین به روزرسانی 6 اسفند ساعت 19:00

با توجه به گسترش بیماری کرونا، بعضی از شرکت های هواپیمایی شرایط کنسلی بلیط هایشان را به طور موقت تغییر داده اند. به این نکته توجه کنید بلیط هایی که پیش از تاریخ 6 اسفند درخواست کنسلی شان ثبت شده باشد شامل این شرایط نمی شوند.

شرایط موقت کنسلی بدون جریمه پروازهای داخلی

شرایط موقت کنسلی بدون جریمه هر ایرلاین را می توانید در ادامه بخوانید.

هواپیمایی آتا

اگر زمان صادرشدن بلیط شما قبل از 6 اسفند و تاریخ پروازتان بین 6 اسفند تا 15 فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می توانید بلیط تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از 3 ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی ایران ایر

اگر زمان صادرشدن بلیط شما قبل از 6 اسفند و تاریخ پروازتان بین 6 اسفند تا 12 فروردین باشد، بدون پرداخت جریمه می توانید بلیط تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از 3 ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی ایران ایرتور

اگر زمان صادرشدن بلیط شما قبل از 6 اسفند و تاریخ پروازتان بین 6 اسفند تا 25 اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می توانید بلیط تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از 3 ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی وارش

اگر زمان صادرشدن بلیط شما قبل از 6 اسفند و تاریخ پروازتان بین 6 اسفند تا 26 اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می توانید بلیط تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از 8 ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی کاسپین

اگر زمان صادرشدن بلیط شما قبل از اول اسفند ماه و تاریخ پروازتان بعد از 6 اسفند باشد، بدون پرداخت جریمه می توانید بلیط تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از 3 ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

هواپیمایی زاگرس

اگر زمان صادرشدن بلیط شما قبل از 6 اسفند ماه و تاریخ پروازتان بعد از این روز باشد، بدون پرداخت جریمه می توانید بلیط تان را کنسل کنید. به این نکته توجه کنید که برای کنسلی بدون جریمه هنگام ثبت درخواست کنسلی باید بیش از 3 ساعت به زمان پرواز مانده باشد.

اگر تاریخ صدور بلیط یا بازه زمانی پرواز خارج از زمان های اعلام شده باشد، شرایط کنسلی مطابق با شرایط نوشته شده در بلیط خواهد بود.

چطور بلیط خود را کنسل کنیم؟

برای ثبت درخواست کنسلی بلیط به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید. در قسمت بالا سمت راست، کنار لوگوی خبرنگاران تریپ، روی دکمه پیگیری خرید کلیک کنید. صفحه ای پیش روی تان باز می گردد. گزینه پرواز را انتخاب و کد پیگیری و شماره موبایل تان را وارد کنید. در این مرحله اطلاعات بلیط پرواز تان را می بینید و می توانید با استفاده از دکمه درخواست کنسلی درخواست کنسلی بلیط تان را ثبت کنید.

همچنین به وسیله لینکی که هنگام خرید برای تان پیامک شده مستقیما به صفحه اطلاعات بلیط پرواز منتقل می شوید و می توانید درخواست کنسلی بلیط را ثبت کنید.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16390

به "شرایط موقت کنسلی بدون جریمه پروازهای داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط موقت کنسلی بدون جریمه پروازهای داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید