توضیح ماجرا پرفروش شد، دیدگا ه های رهبر انقلاب پیرامون فتنه 88

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، کتاب توضیح ماجرا با بیش از 10 بار نوبت چاپ، یکی از آثار برگزیده انتشارات انقلاب اسلامی است که به تلاش جناب آقای علیرضا مختارپور قهروردی گردآوری و تدوین شده است.

توضیح ماجرا پرفروش شد، دیدگا ه های رهبر انقلاب پیرامون فتنه 88

این کتاب 194صفحه ای، فرازهای مهمی از بیانات و رهنمودهای مقام معظّم رهبری درباره انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری و فتنه سال 88 در یک بازه زمانی حدود 11 ماهه، از اول فروردین ماه 88 در جمع زائران و مجاوران حضرت امام رضا(علیه السلام) تا 28 بهمن ماه همان سال، در ملاقات جمعی از مردم آذربایجان را در خود جای داده است. مطالب این کتاب، ضمن عنوان بندی ریزموضوعات آن، ترتیب تاریخی ایراد بیانات را نیز مدنظر قرار داده است.

مطالب بخش های نخستین کتاب شامل رهنمودها و توصیه های معظم له قبل از انتخابات و موضوعاتی چون مردمسالاری دینی و مخالفت دشمن با آن، معیارهای تشخیص صلاحیّت نامزدها و انتخاب اصلح، وجوب عقلی و شرعی شرکت در انتخابات و پیش بینی ها و هشدارها درباره نقشه ها و برنامه ریزی های دشمن علیه انتخابات است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه تهیه آثار این انتشارات می توانند با شماره تلفن های 66493548 و 66483695 تماس حاصل و یا به پایگاه اطلاع رسانی WWW.BOOK-KHAMENEI.IR مراجعه نمایند.

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19143

به "توضیح ماجرا پرفروش شد، دیدگا ه های رهبر انقلاب پیرامون فتنه 88" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح ماجرا پرفروش شد، دیدگا ه های رهبر انقلاب پیرامون فتنه 88"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید