شرکت 4 هزار و 651 نفر در پویش آجر به آجر

به گزارش شیوا مارکت، تهران (پانا) - تا به امروز 4 هزار و 651 نفر از مردم نیک اندیش خراسان جنوبی در طرح تحولی آجر به آجر شرکت نموده اند.

شرکت 4 هزار و 651 نفر در پویش آجر به آجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، طرح تحولی آجر به آجر با استقبال خوبی در بین مردم خراسان جنوبی رو به رو شده است. به ویژه در میان فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آنها شور و رغبتی دوچندان برای حضور در عرصه مدرسه سازی به چشم می خورد.

دبستان دخترانه علامه حلی بیرجند پیشتاز مشارکت در پویش های طرح آجر به آجر است بد ین صورت که تمام دانش آموزان مدرسه و مادران دانش آموزان در این پویش شرکت موثر داشتند. همچنین معلمان و کارکنان این مدرسه نیز در دو نوبت به صورت کامل و صد درصد در این پویش شرکت کردند.

حضور 4 هزار و 651 شرکت نماینده از مجمع خیرین مدرسه ساز استان خراسان جنوبی در پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزندان من، این استان را پیشرو در طرح آجر به آجر قرار داده است.

لازم به ذکر است، در پویش طرح آجر به آجر تا به امروز بیش از 150 هزار نفر از هم وطنان مشارکت نموده اند و مردم خیراندیش می توانند به وسیله سامانه مهر مدرسه به آدرس mehremadrese. ir و یا مراجعه به ajorbajor. ir در مدرسه سازی مشارکت نمایند.

مجله باهام: مجله باهام: با هم سفر کنیم

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 27431

به "شرکت 4 هزار و 651 نفر در پویش آجر به آجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت 4 هزار و 651 نفر در پویش آجر به آجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید