شهرخودرو 0 - استقلال 2؛ آبی ها به صدر جدول رسیدند

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال بردی دلچسب را در مشهد به دست آورد.

شهرخودرو 0 - استقلال 2؛ آبی ها به صدر جدول رسیدند

به گزارش خبرنگاران، شهر خودرو و استقلال در استادیوم امام رضا به مصاف هم رفتند و استقلال با پیروزی مقابل شهر خودرو 10 نفره به صدر جدول رسید.

ترکیب شهر خودرو: میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، احمد الجبوری(از دقیقه 86 معراج پورتقی)، ابوذر صفرزاده (از دقیقه 34 امیرحسین کریمی) ، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی و صادق صادقی

سرمربی شهر خودرو: سیدمهدی رحمتی

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، محمد نادری(از دقیقه 77 هروویه میلیچ)، احمد موسوی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند (از دقیقه 86 عارف غلامی)، داریوش شجاعیان (از دقیقه 60 فرشید باقری)، سبحان خاقانی (از دقیقه 61 متین کریم زاده)، ارسلان مطهری و مهدی قائدی (از دقیقه 77 فردین رابط)

سرمربی استقلال: محمود فکری

شهرخودرو صفر - استقلال 1 (دقیقه 12: سبحان خاقانی): توپ ارسالی محمد نادری از جناح چپ با دفع ناقص مدافع شهرخودرو همراه شد تا توپ به سبحان خاقانی برسد و این بازیکن با چرخش و شوت زمینی دروازه شهرخودرو را باز کند.

استقلال 2 (دقیقه 45: محمد دانشگر): سانتر مهدی مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین با ضربه سر محمد دانشگر پیشتاخته همراه شد و توپ به تور دروازه شهرخودرو بوسه زد.

دقیقه 9: پاس در عمق عالی سبحان خاقانی در موقعیت تک به تک به مهدی قایدی رسید که شوت این بازیکن از بالای دروازه شهرخودرو به بیرون رفت.

دقیقه 14: احمد الجبوری بهترین موقعیت را برای زدن گل مساوی شهرخودرو داشت که شوت او با واکنش خوب مظاهری دفع شد.

دقیقه 17: سانتر زمینی قاسمی نژاد از جناح راست را احمد الجبوری به زیر طاق دروازه استقلال برخورد کرد و در برگشت به حسن جعفری رسید، اما شوت او در مقابل دروازه خالی آبی پوشان به شکل عجیبی با ضربه سر به بیرون زده شد.

دقیقه 22: مهدی قایدی به قلب دفاع شهرخودرو زد ولی شوت محکم او ثمری نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 33: حرکت خطرناک امین قاسمی نژاد به پشت محوطه جریمه استقلال، سر توپ و شوت روی پای چپ او از بالای دروازه آبی ها راهی اوت شد.

دقیقه 52: احمد الجبوری برای دومین بار در این ملاقات موقعیت عالی گلزنی برای شهرخودرو را با بی دقتی هدر داد و شوت او در موقعیت تک به تک را مظاهری با خروج از دروازه و واکنش عالی به کرنر فرستاد.

دقیقه 67: فرصت سوزی های احمد الجبوری باز هم تکرار شد و این بار شوت بی دقت او در موقعیت تک به تک به تیرک افقی دروازه استقلال اصابت کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 79: شوت کریم زاده از زاویه بسته با واکنش فراهانی به کرنر رفت.

دقیقه 83: ضربه سر فرشاد فرجی روی توپ ارسالی از سمت راست زمین بی دقت بود و به بیرون رفت.

راه ساری: سئو، طراحی سایت، طراحی و چاپ گرافیکی و دیجیتالی، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26387

به "شهرخودرو 0 - استقلال 2؛ آبی ها به صدر جدول رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرخودرو 0 - استقلال 2؛ آبی ها به صدر جدول رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید