گل محمدی: با پیروزی در دیدارهای بعدی برد مقابل استقلال ارزش پیدا می نماید، تکلیف قهرمانی و کسب سهمیه به هفته آخر می کشد

به گزارش شیوا مارکت، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو همچنان روی این مسئله تأکید دارد که تکلیف قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به هفته آخر هجدهمین دوره لیگ برتر می کشد.

گل محمدی: با پیروزی در دیدارهای بعدی برد مقابل استقلال ارزش پیدا می نماید، تکلیف قهرمانی و کسب سهمیه به هفته آخر می کشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از رجحان یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در هفت بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: پیش از اینکه در مورد مسائل فنی بخواهم صحبت کنم، باید تشکر ویژه ای از انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی استان، صداوسیما، شهرداری، شورای شهر و آستان قدس داشته باشم، از همه مسئولانی که در این بازی حمایت کردند. کوشش زیادی برای سازماندهی این بازی شد تا طرفداران مان بتوانند صندلی خوبی داشته باشند و تیم را متمرکز تشویق نمایند. فکر می کنم کار بسیار خوب و ارزشمندی صورت گرفت.

وی با تشکر از مسئولان استان خراسان رضوی، گفت: وقتی ما از اتوبوس تیم پیاده شدیم، فقط تشویق تیم پدیده را می شنیدیم. این بهترین دلگرمی برای ما بود و این پشتیبانی بزرگی که داشتیم، دلیل اصلی برد ما بود. از تک تک طرفداران تشکر و قدردانی می کنیم و امیدوارم در سرانجام بازی ها و در سرانجام لیگ صندلی خوبی که برازنده مردم خوب مشهد باشد، به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خوردو اعلام نمود: بازی مقابل استقلال، بسیار سخت و نفس گیر بود. آن هم مقابل حریفی که بسیار حرفه ای و خوب بود، با مهره های زیاد و مربی خوب. بازی کردن مقابل این تیم واقعاً سخت بود. آغاز بدی نداشتیم و توانستیم خیلی زود گل بزنیم که از گل مان هم محافظت کردیم. هیجان بازی بسیار زیاد بود و بیشتر موقعیت هایی که استقلال روی دروازه ما داشت، بیشتر موقعیت هیجانی بود تا موقعیت آشکار. از طرفی با ضدحملات خوبی که داشتیم، می توانستیم به گل های خودمان اضافه کنیم. بازیکنان ما امروز از جان خود مایه گذاشتند و دو سه نفر از آنها سرماخوردگی داشتند که با قرص و آمپول وارد بازی شدند. آنها غیرت خودشان را نسبت به تیم و مردم خوب مشهد نشان دادند و این تعصبی که از خودشان به خرج دادند، جای تشکر و قدردانی دارد.

گل محمدی تأکید کرد: برد مهمی بود، اما هنوز کار ما تمام نشده است. سه بازی سخت دیگر در پیش داریم و اگر بتوانیم بازی های بعدی را ببریم، این برد ارزش واقعی خود را پیدا می نماید. امیدوارم همین حمایت ها وجود داشته باشد تا بتوانیم در سرانجام لیگ نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

وی در مورد عملکرد کوپال ناظمی، داور مسابقه گفت: چند صحنه بود که ما به آن صحنه ها معترض بودیم، اما در مجموع آقای ناظمی قضاوت خوبی داشت. یک مقدار هفته گذشته اعتراض داشتیم که شش تعویض در نیمه دوم بود و بازیکنان حریف سه چهار بار به زمین افتادند، اما در سرانجام بازی چهار دقیقه بیشتر وقت اضافه گرفته نشد. فکر می کنم شش دقیقه برای این بازی زیاد بود، حالا باید محاسبه کنیم و نمی توان از پیش قضاوت کرد. با این حال آقای ناظمی و تیم داوری، روی بازی تسلط داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در واکنش به این مسئله که یک بازی شش امتیازی دیگر مقابل سپاهان دارید و آیا تصور می کنید که می توانید در آن بازی به پیروزی برسید و کار را تمام کنید، گفت: همان طور که گفتم، بازی های سختی را در پیش داریم. تکلیف نهایی برای اینکه چه تیمی قهرمان گردد و چه تیمی سهمیه بگیرد، به هفته آخر کشیده می گردد. این تصور من است و به نظرم اگر بتوانیم در بازی های آینده هم تسلط این بازی را داشته باشیم و بیشتر کوشش کنیم، می توانیم سهمیه بگیریم. کار بسیار سختی است، اما همواره به مردم مشهد این قول را داده ام که تا آخرین لحظه مبارزه می کنیم، می جنگیم و تا لحظه ای که امید داریم، دست از کوشش بر نمی داریم.

گل محمدی در مورد مصدومیت اکبر صادقی و شرایط این بازیکن که به دلیل آسیب دیدگی از بازی خارج شد، گفت: صادقی سه کارته شد و در بازی بعدی قطعاً محروم است. او امروز هم خیلی کوشش کرد و یکی از همان دو سه بازیکنی بود که قبل از بازی مشکل پیدا کرد و سرما خورده بود. با این حال او در بازی بعدی قطعاً نخواهد بود.

وی در واکنش تعویض زودهنگام بهنام برزای اعلام نمود: دلیل خاصی نداشت. تعویض زودهنگام نبود و در جهت کنترل بازی مهدیخانی که دوندگی، سرعت و انرژی بیشتری داشت به زمین آمد و انصافاً خوب بازی کرد. از طرفی خود بهنام گل حساسی را برای ما به ثمر رساند و روند خوبی را پشت سر می گذارد. او هفته به هفته می تواند شرایط بهتری را داشته باشد. باید از فرصت استفاده کنم و تشکر ویژه ای از آقای حمیداوی داشته باشم که اگر به تیم ما نمی آمد، اصلاً شاید این صحبت ها انجام نمی شد. هزینه کردن در بخش خصوصی ریسک بالایی دارد و برگشت ندارد. از او، تیم کاری اش و هیئت مدیره باشگاه تشکر می کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب زحمات آنها را بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو در واکنش صحبت های شفر مبنی بر اینکه گل تیم پدیده شانسی بوده است، گفت: گل ما که اصلاً شانسی نبود. در انتقال به حمله و توپگیری توانستیم ضد حمله خوبی بزنیم و فکر نمی کنم گل ما شانسی بوده که در این خصوص صحبت کنیم. از طرفی فکر می کنم استقلال هم موقعیت صد درصد گل یا موقعیت آشکار داشته باشد، به یاد نمی آورد. نمی دانم بود یا نه، اما من به یاد نمی آورم. با این حال خیلی از زمان بازی دست استقلال بود و به خصوص اواخر مسابقه با بازی مستقیم روی تیم ما فشار آوردند. با این حال بچه های ما دفاع تیمی خوبی را به نمایش گذاشتند و مستحق این برد بودیم.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5378

به "گل محمدی: با پیروزی در دیدارهای بعدی برد مقابل استقلال ارزش پیدا می نماید، تکلیف قهرمانی و کسب سهمیه به هفته آخر می کشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: با پیروزی در دیدارهای بعدی برد مقابل استقلال ارزش پیدا می نماید، تکلیف قهرمانی و کسب سهمیه به هفته آخر می کشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید