شگفت انگیز با دمای بالا؛ رویات رو با 70٪ تخفیف بخر!

به گزارش شیوا مارکت، در نیمه تابستان هر سال و در گرم ترین روزهای سال جشنواره شگفت انگیز با دمای بالا در خبرنگاران شروع می گردد. سال جاری هم مثل سال گذشته این جشنواره با شروع دومین ماه تابستان از 5 تا 7 مرداد 98 برقرار است. در این جشنواره کالاهای تخفیف دار از گروه های مختلف همچون کالاهای دیجیتال، پوشاک، فرهنگ و هنر، لوازم ورزشی و کالاهای سوپرمارکتی در طول سه روز به فروش می رسد.

شگفت انگیز با دمای بالا؛ رویات رو با 70٪ تخفیف بخر!

جشنواره شگفت انگیز با دمای بالا از نیمه شب پنجم مرداد در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران شروع می گردد و تا خاتمه روز دوشنبه، هفتم مرداد ادامه دارد. در طول این جشنواره روزانه و در ساعت های مختلف پیشنهادهای شگفت انگیز متفاوت در صفحه مخصوص جشنواره دیده می گردد و کالاها تا 70٪ تخفیف دارند. همچنین ارسال خریدهای بیش از 50 هزار تومان در طول جشنواره رایگان است. پیشنهادهای شگفت انگیز جدید این جشنواره در نیمه شب، ساعت 9، ساعت 14 و ساعت 21 هر روز روی سایت قرار می گیرد.

همچنین اگر عضو دیجی کلاب (باشگاه مشتریان خبرنگاران) شده باشید، در طول جشنواره به ازای هر 10 هزار تومان خرید، دو برابر امتیاز در دیجی کلاب دریافت می کنید. نباید فراموش کنید حتما پیش از خرید، در دیجی کلاب عضو شوید.

مسابقات اینستاگرامی صفحه اینستاگرام خبرنگاران هم از یک تا 7 مرداد در استوری های این صفحه برقرار است و هر روز یک جایزه به قید قرعه به کسانی که جواب صحیح داده اند، اهدا می گردد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8146

به "شگفت انگیز با دمای بالا؛ رویات رو با 70٪ تخفیف بخر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفت انگیز با دمای بالا؛ رویات رو با 70٪ تخفیف بخر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید