صدور مجوز ایجاد 20 واحد اقامتی خراسان شمالی در سال گذشته

به گزارش شیوا مارکت، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: طی سال گذشته برای 20 واحد اقامتی استان مجوز صادر شد.

صدور مجوز ایجاد 20 واحد اقامتی خراسان شمالی در سال گذشته

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی کاظمی اظهار کرد: خانه مسافر، واحدهای بوم گردی، هتل و هتل آپارتمان از جمله 20 طرحی بودند که در سال گذشته برای آنها مجوز صادر شد.

او با اشاره به صدور 69 مورد موافقت اصولی اولیه برای طرح های حوزه گردشگری در سال گذشته، مطرح نمود: افزایش ماندگاری مسافران و افزایش اقامت آنان در استان از جمله اهداف اصلی ما برای اجرایی شدن این طرح ها است.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی توضیح داد: این طرح ها در راستای اشتغالزایی، توسعه واحدهای اقامتی و رونق گردشگری در سراسر استان اجرا می گردد.

کاظمی با اشاره به ظرفیت تأسیسات اقامتی استان اضافه کرد: این واحدهای اقامتی شامل مهمانپذیر، هتل، متل، خانه مسافر و اقامتگاه بومگردی با ظرفیت 941 تخت در سطح استان به مسافران و گردشگران ارائه خدمت می نمایند.

او بیان نمود: خراسان شمالی دارای هشت روستای هدف گردشگری و 24 منطقه نمونه ملی و استانی بوده که از این تعداد، دو منطقه نمونه ملی و 22 منطقه نمونه گردشگری استانی است.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9533

به "صدور مجوز ایجاد 20 واحد اقامتی خراسان شمالی در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور مجوز ایجاد 20 واحد اقامتی خراسان شمالی در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید