صدیقی 12 بازیکن دختر اعزامی به قهرمانی آسیا را معرفی کرد

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان ایران 12 بازیکن اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا را معرفی کرد.

صدیقی 12 بازیکن دختر اعزامی به قهرمانی آسیا را معرفی کرد

به گزارش خبرنگاران، دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان زیر 23 سال آسیا از 23 تا 31 اردیبهشت ماه امسال در شهر ناخون راتچاسیما کشور تایلند برگزار می گردد.

پنجمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی این تیم از امروز (شنبه) شروع شد که این اردو متصل به اعزام است و سرمربی این تیم 12 بازیکن اعزامی را به اردو دعوت کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:

نگین شیرتری، شقایق شفیع، مونا آشفته، فرناز ساعی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، زهرا شیری، مهتا یحیی پور، فاطمه سلگی، هاله متقیان، آیتک سلامت و منا رمضانی.

ملی پوشان دعوتی به مدت سه روز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی در کمپ تیم های ملی بانوان در مجموعه ورزشی آزادی تهران پیگیری می نمایند و سپس روز سه شنبه 19 اردیبهشت ماه راهی کشور تایلند خواهند شد.

سیما صدیقی به عنوان سرمربی، فریبا سلیمانی و فاطمه شعبان خمسه (مربیان)، بهاره نیازی (بدنساز)، آتوسا عظیم زاده صدرایی (آنالیزور)، سمیرا عبدالرحیمی (ماساژور) و ندا مولاهویزه به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال زیر 23 سال بانوان را در این اردو همراهی می نمایند.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 11659

به "صدیقی 12 بازیکن دختر اعزامی به قهرمانی آسیا را معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدیقی 12 بازیکن دختر اعزامی به قهرمانی آسیا را معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید