صیادمنش: برنده دربی شانس اصلی قهرمانی است، بزرگ تر های استقلال به من انگیزه دادند

به گزارش شیوا مارکت، اللهیار صیادمنش، مهاجم تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد برنده دربی شهر تهران شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

صیادمنش: برنده دربی شانس اصلی قهرمانی است، بزرگ تر های استقلال به من انگیزه دادند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان تیم استقلال درباره اولین سال حضورش در جمع آبی پوشان گفت: سال 1397 به استقلال پیوستم, تیمی که آن را دوست داشتم و این موضوع یک اتفاق خوب برای من بود. خوشحالم که توانستم در تیمی بزرگ بازی کنم و خودم را نشان دهم. حضور در کنار بزرگ ترها یک امتیاز مثبت برای من بود و امیدوارم بتوانم پله های ترقی را همچنان طی کنم.

وی ادامه داد: وقتی به استقلال آمدم بازیکنان بزرگ به من انگیزه دادند و یاری کردند تا در تیم جا بیفتم. تجربه های زیادی را از حضور در کنار آنها کسب کردم و خیلی چیزها به من یاد دادند که یاریم می نماید. حضور در کنار بازیکنان بزرگ استقلال امتیاز مهمی برای من بود. اول فصل تیم تغییر نموده بود و احتیاج به زمان داشتیم تا هماهنگ شویم. چند بازیکن اصلی ما جدا شدند و طبیعی بود که تیم اُفت کند و زمان لازم داشتیم تا به حالت اول برگردیم و الان به اوج رسیدیم. در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفتیم و حالا در رده دوم جدول سال را به سرانجام رساندیم و برای سال آینده امیدواری زیادی داریم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال راجع به مصاف با پرسپولیس در دربی پایتخت گفت: در اولین بازی سال جدید باید در دربی به میدان برویم. فکر می کنم برنده دربی شانس اصلی قهرمانی خواهد بود و البته تیم های دیگر مانند سپاهان نیز شانس دارند، اما دربی سال جاری معین کننده است. تمام تلاشم را می کنم تا با یاری کادر پزشکی برای دربی آماده باشم.

صیادمنش درباره تیم امید ایران نیز توضیح داد: مصدومیت باعث شد تا چند بازی استقلال و تیم امید را از دست بدهم. امیدوارم بازیکنان تیم امید پیروز باشند و من نیز قوی تر از گذشته بر می گردم و اگر کادرفنی تیم امید صلاح بدانند، در مراحل بعدی در خدمت آنها خواهم بود.

وی بیان کرد: کار کردن با یک مربی مانند شفر در آغاز راستا فوتبالی من یک اتفاق بزرگ بود. من به ایشان و تصمیماتی که اتخاذ می نماید، ایمان دارم و تمام تلاشم این است که جواب اعتماد ایشان را بدهم و بتوانم برای استقلال مؤثر باشم. امیدوارم در سال 1398 استقلال قهرمان لیگ گردد و تیم امید نیز به المپیک برود. امیدوارم این دو اتفاق خوب برای من در سال پیش رو رخ دهد.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4437

به "صیادمنش: برنده دربی شانس اصلی قهرمانی است، بزرگ تر های استقلال به من انگیزه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صیادمنش: برنده دربی شانس اصلی قهرمانی است، بزرگ تر های استقلال به من انگیزه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید