طباطبایی: عباسعلی در همان کلینیکی که سهراب مرادی جراحی شد، معاینه می شود

به گزارش شیوا مارکت، رئیس فدراسیون کاراته گفت: عباسعلی امروز از اتریش به آلمان می رود و در همان کلینیکی که سهراب مرادی مورد عمل جراحی قرار گرفت، معاینه دقیق خواهد شد.

طباطبایی: عباسعلی در همان کلینیکی که سهراب مرادی جراحی شد، معاینه می شود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، حسن طباطبایی در خصوص عملکرد کاراته کاهای کشورمان در رقابت های کاراته وان اتریش گفت: کنندگان ایران در اتریش عملکرد خوبی داشتند و پیروز شدند دو مدال طلا کسب کنند. نقطه عطف کار ملى پوش کشورمان کسب سهمیه المپیک از سوى حمیده عباسعلی بود. با سهمیه ای که عباسعلی کسب کرد، تعداد سهمیه های کاراته در المپیک به عدد دو رسید. پیش از این نیز بهمن عسگری دیگر کاراته کای شایسته کشورمان پیروز به کسب سهمیه شده بود.

وی اضافه نمود: در وزن 75+ مردان نیز سهمیه ایران قطعی است. در این وزن جدال سخت و نفس گیری میان پورشیب و گنج زاده است و از میان این دو ورزشکار، یکی راهی المپیک می شود.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه صحبت های خود به مصدومیت عباسعلى در مسابقات اتریش اشاره کرد و عنوان داشت: متاسفانه در چند ثانیه پایانى رقابت فینال، عباسعلى از ناحیه زانو مصدوم شد. بلافاصله پس از این مصدومیت وى به بیمارستانى در سالزبورگ منتقل شد تا معاینات ابتدایی روی زانوی او انجام شود. بعد از این معاینات مقرر شد که عباسعلی از اتریش به آلمان منتقل شود.

طباطبایی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته، عباسعلی امروز از اتریش به آلمان می رود و در همان کلینیکی که سهراب مرادی(قهرمان وزنه برداری کشورمان) مورد عمل جراحی قرار گرفت، معاینه دقیق خواهد شد. با توجه به اینکه مصدومیت از ناحیه زانوست، صلاح نبود که وی سوار هواپیما شود و به ایران بیاید. بر همین اساس در آلمان معاینات ابتدایی صورت می گیرد تا شدت آسیب دیدگی مشخص شود.

طباطبایی گفت: بلافاصله پس از پایان رقابت های کاراته وان اتریش، علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش ضمن تبریک پیروزیت کسب شده، جویای احوال حمیده عباسعلی شد. همچنین امروز هم صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در تماس تلفنی ضمن تبریک بابت کسب سهمیه المپیک، پیگیر آخرین شرایط مصدومیت حمیده عباسعلی بودند. کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک نیز امروز از آمادگی کمیته برای کمک به عباسعلی برای تسریع فرایند درمان خبر داد. انصافاً در این مدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت های بسکمک خوبی از کاراته داشتند و همین حمایت ها قوت قلب کاراته کاهای کشورمان است.

رئیس فدراسیون کاراته در پایان درباره شرایط تیم ملی پس از رقابت های اتریش عنوان داشت: ملی پوشان کاراته کشورمان امروز به آلمان می فرایند تا تمرینات خود را در شهر فرانکفورت دنبال کنند. طبق هماهنگی صورت گرفته، آنها دیگر به تهران برنمی گردند و از همان آلمان راهی مراکش می شوند تا در مرحله پایانی رقابت های کسب سهمیه شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1399 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16696

به "طباطبایی: عباسعلی در همان کلینیکی که سهراب مرادی جراحی شد، معاینه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طباطبایی: عباسعلی در همان کلینیکی که سهراب مرادی جراحی شد، معاینه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید