طراحی ویژه گوشی تاشوی هوآوی ؛ هوآوی میت ایکس را ببینید ، سه صفحه نمایش در یک گوشی

به گزارش شیوا مارکت، شرکت چینی هوآوی در پیگیری گرایش فعلی به ساختن گوشی های تاشو و با توان اتصال به شبکه های 5G گوشی میت ایکس را به بازار فرستاده است.

طراحی ویژه گوشی تاشوی هوآوی ؛ هوآوی میت ایکس را ببینید ، سه صفحه نمایش در یک گوشی

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، میت ایکس صفحه نمایشی 6.6 در جلو (و یک صفحه نمایش 6.38 ایتچی در عقب) هنگام تا شدن دارد و هنگامی که صفحه را کاملا باز کنید صفحه نمایشی 8 اینچی OLED را در اختیار خواهید داشت.

این گوشی قابلیت اتصال به شبکه های 5G که می توانند تا 4 برابر سریع تر از شبکه های 4G باشند، یک باتری 4500 میلی آمپری و سه دوربین عقبی دارد.

این گوشی که فروشش در 15 نوامبر سال جاری در چین آغاز شد، مانند گوشی تاشوی دیگر این شرکت، هوآوی فولد (Fold) بسیار گران قیمت است و به بهای حدود 2600 دلار به فروش می رسد. البته این شرکت می گوید مدل های ارزان تر میت ایکس را هم ممکن است وارد بازار کند.

هنگامی که گوشی میت ایکس را می بندید، صفحه بزرگ آن در عقب به دو بخش تقسیم می گردد که هر کدامشان به صورت یک صفحه عمل می نمایند که با چرخاندن و حرکت دادن گوشی روشن می شوند. گوشی را از بالا به پایین بچرخانید، به دور خود بچرخانید، ان را باز کنید و صفحه نمایش گوشی به طور اتوماتیک خود را با شرایط های جدید تطبیق می دهد.

هوآوی دوربین ها و سایر اجزای ضروری گوشی را در یک ستون پهلویی عمودی جا داده است که از یک طرف قوس دار است. هنگامی که گوشی را می بندید بخش کوچکتر صفحه درون این انحنای بال شاهین جای می گیرد. هوآویی این بخش را یک دسته ارگونومیگ توصیف می نماید.

هنگامی که می خواهید گوشی را باز کنید، یک دکمه سخت افزاری را یک قفل را باز می نماید، فشار می دهید و با فشار اندکی می توانید صفحه را باز کنید.

هوآووی همچنین یک کیس برای این گوشی ساخته است که با آن می توان کناره های گوشی و پشت آن را در شکل تاشده پوشاند و صفحه 6.6 اینچی را در جلو باز گذاشت.

میت ایکس ظرفیت باتری 4500 میلی آمپری دارد که بین دو باتری که در در دو طرف صفحه تاشو جای داده شده اند، تامین می شوند.

برای اتصال به شبکه های 5G میت ایکس از یک پردازنده کیرلین 980 و یک تراشه مودم 5G بالونگ 5000 استفاده می نماید و به گفته شرکت سازنده سرعت دانلود به این ترتیب حدود 1 گیگابایت در 3 ثانیه است.

میت ایکس 512 گیگابایت دخیره حافظه و 8 گیگابایت رم دارد. شناساگر اثر انگشت و دکمه روشن و خاموش در آن یکپارچه هستند و می توان در طول 30 دقیقه 85 درصد ظرفیت باتری آن را شارژ کرد.

قیمت میت ایکس 2300 یورو یا حدود 2600 دلار است که قیمت گرانی نسبت به گوشی تاشوی سامسونگ، سامسونگ فولد با قیمت 1980 دلار است که در دو نوع با قابلیت اتصال به 4G و 5G به فروش می رسد.

  • گوشی تاشو سامسونگ چه امکاناتی دارد؟

  • گلکسی فولد | نخستین گوشی تاشو سامسونگ

Huawei Mate XMate X 2Mate X 3Mate X 4Mate X 5Mate X 6Mate X 7Mate X 8Mate X 9Mate X 10Mate X 11Mate X 12

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14437

به "طراحی ویژه گوشی تاشوی هوآوی ؛ هوآوی میت ایکس را ببینید ، سه صفحه نمایش در یک گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویژه گوشی تاشوی هوآوی ؛ هوآوی میت ایکس را ببینید ، سه صفحه نمایش در یک گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید