طعم قهوه قجری با نوید محمدزاده و هوتن شکیبا

به گزارش شیوا مارکت، قهوه قجری نمایشی به کارگردانی آتیلا پسیانی و بازیگرانی نظیر نوید محمدزاده و هوتن شکیباست که پس از پایان جشنواره سی و هشتم تئاتر فجر روی صحنه می رود.

طعم قهوه قجری با نوید محمدزاده و هوتن شکیبا

به گزارش خبرنگاران، قهوه قجری نمایشی است که آتیلا پسیانی 20 سال پیش آن را به صحنه برد و در خبری که چندی پیش منتشر شد قرار است همین نمایش را با ترکیب بازیگران جدیدی از جمله هوتن شکیبا و نوید محمدزاده روی صحنه ببرد. قهوه قجری که متن آن با نگاهی به نمایشنامه هملت شکسپیر نوشته شده، نخستین بار سال 1378 در جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت و سال 79 اجرای عمومی خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر انجام داد که با استقبال تماشاگران رو برو شد.

قهوه قجری با نویسندگی، طراحی و کارگردانی آتیلا پسیانی، همچنین بازی نوید محمدزاده، هوتن شکیبا، اصغر پیران، روح الله حق گوی لسان و نوید جهان زاده بعد از برگزاری سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر از تاریخ 23 بهمن در 2 سانس 19 و 21 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. بر همین اساس تا کنون پیش فروش همه بلیت های سه سانس نخست نمایشقهوه قجری خاتمه یافت و خرید سانس های تازه از امروز 13 بهمن ساعت 12 آغاز شده است. همچنین قرار است کلیه درآمد فروش روز 23 بهمن از سوی گروه اجرایی نمایش به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تخصیص یابد.

نوید محمدزاده و هوتن شکیبا هم بازی می شوند

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15679

به "طعم قهوه قجری با نوید محمدزاده و هوتن شکیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعم قهوه قجری با نوید محمدزاده و هوتن شکیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید