ظرفیت گورستان های نیویورک کافی نیست، پارک ها برای دفن اجساد قربانیان کرونا آماده می شوند

به گزارش شیوا مارکت، رئیس کمیته بهداشت شورای شهر نیویورک گفت که اگر ظرفیت گورستان ها برای حجم زیاد اجساد جدید قربانیان کرونا کافی نباشد، می توان از پارک های شهر برای دفن آنها استفاده کرد.

ظرفیت گورستان های نیویورک کافی نیست، پارک ها برای دفن اجساد قربانیان کرونا آماده می شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس کمیته بهداشت شورای شهر نیویورک روز دوشنبه 6 آوریل (18 فروردین) گفت اگر ظرفیت گورستان ها برای حجم زیاد اجساد جدید قربانیان کرونا کافی نباشد، می توان از پارک های شهر برای دفن آنها استفاده کرد.

مارک دی لیواین، مسئول محلی نیویورک با اعلام این که قرار است در پارک ها، گورها ده تا ده تا در هر ردیف حفر شوند، در توییتر خود نوشت: این کار به شکلی آبرومندانه، با نظم و برای زمانی موقت انجام می گردد، با این حال این امر برای نیویورکی ها خیلی سخت خواهد بود.

وی متعاقباً شرح داد که استفاده از پارک برای دفن قربانیان کرونا تنها یکی از گزینه هایی است که نیویورک خود را برای آن آماده می نماید. دفتر این مسئول محلی نیز گفت که این یکی از سناریوهای مطرح است و در زمان حاضر هنوز در دستور کار قرار نگرفته است.

به گزارش شبکه ان بی سی آمریکا، مارک دی لیواین گفت هدف مقامات نیویورک از چنین تصمیمی جلوگیری از خلق صحنه هایی مانند ایتالیا بوده که در آن ارتش مجبور شده برای جمع آوری اجساد قربانیان کرونا از کلیساها و حتی در خیابان ها وارد عمل گردد.

احترام به شئونات مذهبی خانواده ها

به گزارش یورونیوز، بیل دی بلازیو، شهردار نیویورک گفته است مکانی که تا کنون از نظر تاریخی برای خاک سپاری اجساد زیاد مورد استفاده قرار می گرفته، جزیره هارت در محله برانکس بوده، اما او در خصوص آخرین تصمیم برای انتخاب پارک محل تدفین اطلاع رسانی می نماید.

وی گفت: شروع خاک سپاری در آن منطقه به تأخیر افتاده، اما ما کوشش می کنیم با تمام خانواده های قربانیان به شکلی آبرومندانه رفتار کنیم تا به نیازها و شئونات دینی کسانی که باورمند هستند، از جهت برگزاری آیین مذهبی احترام گزارده گردد.

تریلرهای یخچال دار به جای سردخانه

مارک دی لیواین با تشبیه بحران کرونا به حمله یازده سپتامبر به ان بی سی گفته است که کار پشتیبانی سردخانه ها و خدمات کفن و دفن نیز اجرا شده است. به گفته او 80 تریلر یخچالدار به بیمارستان های مختلف شهر نیویورک ارسال شده تا از انباشته شدن اجساد در این مکان ها جلوگیری گردد.

هر یک از تریلرهایی که لیواین از آنها سخن گفت ظرفیت حمل 100 جسد را دارد، اما بسیاری از این تریلرها در روز دوشنبه پر شده و دیگر جا نداشته اند.

+

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18364

به "ظرفیت گورستان های نیویورک کافی نیست، پارک ها برای دفن اجساد قربانیان کرونا آماده می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت گورستان های نیویورک کافی نیست، پارک ها برای دفن اجساد قربانیان کرونا آماده می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید