عربشاهی: پرسپولیس مثل فردی است که نمی تواند از سرمایه اش استفاده کند

به گزارش شیوا مارکت، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس بر این اعتقاد است که این تیم باید از بازیکنانش به شکل بهتری استفاده کند تا بیش از این دچار مشکل نشود.

عربشاهی: پرسپولیس مثل فردی است که نمی تواند از سرمایه اش استفاده کند

ضیا عربشاهی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، درباره تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل پدیده در هفته نوزدهم لیگ برتر، گفت: مربیان هر دو تیم به خوبی حریف شان را بررسی نموده بودند. پرسپولیس ترکیب متفاوتی نسبت به قبل از عید به زمین فرستاده بود ولی تعجب من این است که چرا یحیی گل محمدی با دو هافبک دفاعی بازی می نماید. در تیم این همه بازیکن حضور دارند و دو هافبک دفاعی برای سیستم پرسپولیس زیاد است.

وی افزود: بازیکنانی که گل محمدی جذب نموده، بهترین های لیگ بوده اند و تیم از لحاظ نفرات در شرایطی ایده آل است. خط دفاعی تیم، بهترین دفاع لیگ است و در خط هافبک نیز با حضور نوراللهی و سرلک شرایط خیلی خوبی وجود دارد اما با این نفرات تیم مشکل پیدا نموده است. حتی بازیکنانی که روی نیمکت پرسپولیس می نشینند در تیم های قبلی شان ستاره بوده اند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد پدیده مطرح نمود: پدیده خیلی اصولی فوتبال بازی کرد و منطقی بود. درست است که پرسپولیس ابتدا مالکیت بازی را در اختیار داشت ولی مهم این است که یک تیم بتواند از این مالکیت بهره ببرد. اینکه در نیمه اول 300 پاس داده گردد ولی نتوان از این مالکیت توپ به نحو احسن استفاده کرد باعث می گردد تیم ضربه بخورد. پدیده به خوبی در یک سوم زمین خودش دفاع می کرد ولی وقتی صاحب توپ می شد به نوعی بازی می کرد که اجازه پرس از جلو را به بازیکنان پرسپولیس نمی داد.

وی با اشاره به گل پدیده به پرسپولیس یادآور شد: پدیده خیلی خوب ضدحمله ایجاد می کرد و در یکی از همین ضدحملات به گل رسید و خیلی عجیب بود که در صحنه گل، دو مهاجم پدیده مقابل 5 دفاع پرسپولیس بودند ولی به راحتی گل دریافت کردیم. پرسپولیس در نیمه دوم با اضافه شدن نوراللهی و امیری در شرایط خیلی بهتری نهاده شد و توانست ایجاد موقعیت کند.

عربشاهی یادآور شد: این شرایط برای پرسپولیس که حرف اول را در آسیا می زند اصلاً خوب نیست. پرسپولیس هنوز مشکل گلزنی دارد. مهدی عبدی در لیگ قهرمانان یکی از نفرات کارآمد پرسپولیس بود ولی معین است که اکنون با استرس وارد زمین می گردد. وقتی بازیکن استرس داشته باشد به مشکل می خورد و نمی تواند با تمرکز کار کند. با اضافه شدن عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو کادر فنی کار سختی برای آماده نگه داشتن این مهاجمان دارد و ممکن است بازهم بازیکنان دچار مشکل شوند.

پیشکسوت پرسپولیس تاکید نمود: گل محمدی بهترین بازیکنان را دارد ولی مهم این است که بتواند از نفراتش استفاده کند و نتیجه بگیرد در غیر این صورت پرسپولیس مثل فردی است که سرمایه دارد ولی نمی تواند از آن استفاده کند. با توجه به نفراتی که در تیم حضور دارند، طرفدار نسبت به سال گذشته بیشتر انتظار دارد. یحیی وظیفه سنگینی دارد، چون اگر قرار باشد امتیازات همینطور مُفت از دست برود تیم دچار مشکل می گردد.

مدافع پرسپولیس قرنطینه شد

تور مالزی: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29292

به "عربشاهی: پرسپولیس مثل فردی است که نمی تواند از سرمایه اش استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربشاهی: پرسپولیس مثل فردی است که نمی تواند از سرمایه اش استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید