عرف: پمپاژ ناامیدی به جامعه، خیانت است

به گزارش شیوا مارکت، تهران (پانا) - معاون سیاسی وزیر کشور در آیین معارفه حمید ملانوری استاندار جدید خراسان جنوبی گفت در شرایط فعلی، تزریق ناامیدی به جامعه، خیانت است.

عرف: پمپاژ ناامیدی به جامعه، خیانت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این مطلب در جلسه تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر که سخت ترین شرایط را در کشور داریم، هر کس که به هر دلیل و با هر انگیزه ای، روزنه های امید را بر روی مردم ببندد و ناامیدی پمپاژ کند، خیانت نموده است.

وی تأکید کرد: در این شرایط سخت، آن چه باعث توانمندی می گردد، امیدواری است.

معاون وزیر کشور گفت: رهبر معظم انقلاب در برنامه ریزی های کلان کشور بر سه اولویت مهم اقتصاد، امنیت و فرهنگ تأکید نموده اند.

عرف با اشاره به جلسه ملاقات رئیس جمهور با استانداران توضیح داد: شخص رئیس جمهور نیز بر سه اولویت مهم کاری اقتصاد، امنیت و سلامت جامعه با توجه به شیوع ویروس کرونا، تأکید داشته اند لذا همه استانداران باید در همین راستا حرکت نموده و با توجه به این اولویت ها فعالیت نمایند.

وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب، شرایط موجود کشور را خطیر خواند و ادامه داد: در این شرایط خطیر، آن چه به کارگزاران نظام در همه سطوح مربوط می گردد، این است که وحدت و انسجام را حفظ نمایند.

به گفته وی افتخار ما این است که سوار بر کشتی انقلاب با ناخداییِ رهبر معظم انقلاب در حرکت هستیم و برای پیش بردن این کشتی در دریای مواج و ناآرام موجود، محکوم به انسجام و وحدت و هم افزایی هستیم.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به این که در جمهوری اسلامی ایران، دولت ها می آیند و می فرایند، گفت: آنچه می ماند نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما افتخار داریم که در این نظام مشغول خدمت هستیم و همه باید برای تقویت آن کوشش نمایند.

عرف با بیان این که سال آینده هم شاهد انتقال قدرت خواهیم بود، گفت: این وظیفه ماست که فضا را با آرامش و امنیت توأم کنیم و مردم را با امید، ترغیب به حضور در پای صندوق رأی کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات ارزنده معتمدیان در زمان تصدی پست استاندار خراسان جنوبی اشاره نمود و گفت: همین که مردم استان از خدمات ایشان راضی هستند، نشان دهنده توفیقشان در انجام وظیفه است.

معاون وزیر کشور تأکید کرد: ریل گذاری هایی را که استاندار سابق خراسان جنوبی انجام داده تغییر نخواهد کرد و استاندار جدید نیز همین برنامه ها را پیش خواهند برد.

عرف با اشاره به همجواری دو استان خراسان جنوبی و رضوی، راه اندازی تفکر کار منطقه ای را مطرح نمود و گفت: استانداران سه استان خراسان جنوبی، رضوی و شمالی می توانند با همفکری و هم اندیشی برای استفاده از ظرفیت های یکدیگر برنامه ریزی نمایند.

وی متذکر شد: پرهیز از اقدامات و تفکرات جزیره ای به کارها سرعت می بخشد و در توسعه منطقه نیز تأثیرگزار است.

در این مراسم از خدمات محمدصادق معتمدیان، استاندار سابق در 22 ماه حضورش در خراسان جنوبی تقدیر و حمید ملانوری شمسی به عنوان هشتمین استاندار این استان معرفی گردید.

ملانوری که سال ها سابقه فعالیت را در سطوح مختلف صف و ستاد وزارت کشور در پیشینه خود ثبت نموده است، پیش از این به عنوان مدیر کل سیاسی وزارت کشور در حال خدمت بود و در پی انتخاب وی به عنوان استاندار خراسان جنوبی، حمزه امرایی، به عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور مشخص شد.

راه ساری: سئو، طراحی سایت، طراحی و چاپ گرافیکی و دیجیتالی، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25274

به "عرف: پمپاژ ناامیدی به جامعه، خیانت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرف: پمپاژ ناامیدی به جامعه، خیانت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید