عزم دولت برای توسعه زیرساخت های گردشگری

به گزارش شیوا مارکت، بخش گردشگری و مسکن به دلیل اشتغالزایی سریع بسیار حائز اهمیت هستند. این صحبت ها را اخیرا حسن روحانی در پاسخ به سوالی درباره برنامه دولت برای توسعه گردشگری به منظور برون رفت از تکیه کشور به درآمدهای نفتی بیان نموده است.

عزم دولت برای توسعه زیرساخت های گردشگری

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز توسعه گردشگری وابسته به گسترش فضای مجازی است، گفت: بسیاری از رفت و آمدهای مردم، رزرو هتل، فروش صنایع دستی و سایر امور به وسیله فضای مجازی انجام می گردد که در این زمینه دولت فعال بوده و زیرساخت ها را در سراسر کشور آماده نموده است؛ به گونه ای که امروز بسیاری از روستاها به اینترنت پرسرعت مجهز شده و روستاییان می توانند محصولات خود را در فضای مجازی عرضه نمایند.

روحانی اضافه کرد: همچنین برای توسعه گردشگری به وزارت نیرو دستور داده شده که دریاچه های سدها را بر مبنای مقررات زیست محیطی در اختیار بخش گردشگری قرار دهند تا مردم بتوانند از این فضا استفاده نمایند. توسعه گردشگری یکی از آثار مجموعه اقداماتی است که امروز در بخش های مختلف از جمله فرودگاه، راه آهن و تکمیل جاده ها انجام می گردد. رئیس جمهور با بیان اینکه متاسفانه در کشور آثار تاریخی و طبیعی بسیار خوب و بی نظیری وجود دارد که به درستی معرفی نمی شوند، اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه توریسم سلامت اجرا شده و می توانیم در این بخش فعالیت خوبی داشته باشیم.

منبع: دنیای اقتصاد

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: همگردی
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9321

به "عزم دولت برای توسعه زیرساخت های گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزم دولت برای توسعه زیرساخت های گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید