عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس رئیس مرکزنظارت،ارزیابی وتضمین وزارت علوم شد

به گزارش شیوا مارکت، دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با صدور حکمی از سوی وزیر علوم رئیس مرکزنظارت،ارزیابی وتضمین وزارت علوم شد.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس رئیس مرکزنظارت،ارزیابی وتضمین وزارت علوم شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه تربیت مدرس ، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی غلامعلی منتظر عضو هیات علمی دانشکده مهندسی صنایع و سیستم های دانشگاه تربیت مدرس را به سمت رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت این وزارتخانه منصوب کرد.

براساس این گزارش ، در حکم انتصاب هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس منتظر آمده است: باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شوید.

انتظار می رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف آن مرکز را بر پایه قوانین، اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی و همکاری بخش های مختلف ستاد وزارت و بهره مندی از توان هیئت های نظارت استانی، مدیران و کارشناسان آن مرکز به انجام رسانید. بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید، نقش شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا کنید.

منتظر دانش آموخته دکتری مهندسی برق از دانشگاه تربیت مدرس و استاد تمام مهندسی فناوری اطلاعات (سیستم های هوشمند در یادگیری الکترونیکی) دانشگاه است از وی تا به امروز بیش از 400 مقاله در نشریات علمی- پژوهشی داخلی و خارجی و کنفرانس های معتبر و نیز 8 کتاب منتشر شده است.

از فعالیت های اجرایی منتظر می توان به مدیرکل دفتر آموزشی وزارت علوم، مدیرکل دفتر آموزش های عالی آزاد وزارت علوم، معاون پژوهشی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، قائم مقام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و معاون برنامه ریزی و نظارت بنیاد ملی نخبگان (معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) اشاره نمود.

وی همچنین برگزیده نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی خوارزمی، پژوهشگر برگزیده آیسسکو و برنده جایزه کرسی یونسکو در یادگیری الکترونیکی می باشد.

kheimehnews.ir: خیمه نیوز، با مجله اخبار شامگاهی خیمه نیوز همراه شوید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20446

به "عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس رئیس مرکزنظارت،ارزیابی وتضمین وزارت علوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس رئیس مرکزنظارت،ارزیابی وتضمین وزارت علوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید