علت غیبت حسن یزدانی در مسابقات امروز لیگ کشتی چه بود؟

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد علت غیبت حسن یزدانی در مرحله نهایی لیگ را تشریح کرد.

علت غیبت حسن یزدانی در مسابقات امروز لیگ کشتی چه بود؟

به گز ارش گروه ورزشی خبرنگاران، پژمان درستکار در مورد برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی گفت: دستاوردی که لیگ برای کشتی ما دارد، مثل همیشه خوب بوده و باعث گرمابخشی به این رشته شده است و این رابطه می تواند مردم را از دیدن کشتی سیراب کند.

وی در مورد اینکه آیا پدیده ای تا به امروز دیده اید یا خیر، گفت: هدف ما این است که آمادگی کشتی گیران به خصوص ملی پوشان را در لیگ بسنجیم، خوشبختانه همیشه در سرانجام لیگ چند چهره جدی به کشتی ما اضافه می شوند و در این دوره هم حتما همین اتفاق می افتد. قهرمانان روس هم در لیگ حضور دارند و بچه های ما می توانند به خوبی محک بخورند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: ما مخصوصا در این مقطع اردوهای تیم ملی را برگزار نکردیم تا بچه ها در اختیار باشگاه ها باشند چون معتقدیم و مطمئنیم که لیگ به کشتی ما خیلی کمک می کند.

درستکار که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد، در مورد اینکه چرا یزدانی در مرحله نهایی لیگ کشتی حاضر نشده، افزود: یزدانی امسال دو رویداد بزرگ المپیک و جهان را پشت سر گذاشته و است و از سوی دیگر آسیب دیدگی هم داشت که باید فیزیوتراپی می کرد، به همین دلیل ترجیح این بود که او در مرحله نهایی لیگ شرکت نکند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29748

به "علت غیبت حسن یزدانی در مسابقات امروز لیگ کشتی چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت غیبت حسن یزدانی در مسابقات امروز لیگ کشتی چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید