علیرضا رضایی: روی تمرکز بچه ها خیلی تمرین کردیم، هر 10 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی کشتی امیدها شانس مدال هستند

به گزارش شیوا مارکت، علیرضا رضایی، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: من به تک تک این بچه ها امید دارم و توانمندی های شان را می شناسم، ایمان دارم که همه آنها می توانند در مسابقات جهانی رومانی مدال بگیرند.

علیرضا رضایی: روی تمرکز بچه ها خیلی تمرین کردیم، هر 10 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی کشتی امیدها شانس مدال هستند

علیرضا رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اعزام تیمش به مسابقات دنیای کشتی امید گفت: روزهای آخر تمرینات را سپری می کنیم، از فشار تمرینات کاسته شده و بچه ها در حال ریکاوری هستند. از نظر وزنی مشکل خاصی نداریم و در این مدت سعی شده که بیشتر روی جنبه روحی و روانی تیم و همچنین تمرکز کار کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در مسابقات دنیای منجر به کسب نتیجه یا شکست می گردد، بحث تمرکز است. اگر بچه ها یک سال هم در اردو زحمت کشیده و تمرینات سنگین را پشت سر گذاشته باشند ولی روی تشک تمرکز نداشته باشند، هیچ فایده ای ندارد و کوشش شان بی ثمر خواهد بود. خودشان هم متوجه اهمیت این موضوع شده اند و امیدواریم که کوشش من، سایر همکارانم و کل مجموعه کشتی، کسب نتیجه ای خوب در رومانی باشد. هر نتیجه ای که حاصل گردد کارنامه ای برای کشتی گیران رده سنی امید خواهد بود و قطعا روی آینده شان تاثیر زیادی خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید در پاسخ به این سوال که کسب چند مدال را در توان تیمش می بیند، توضیح داد: من به تک تک این بچه ها امید دارم و توانمندی های شان را می شناسم. ایمان دارم که همه آنها می توانند مدال بگیرند. ما سال گذشته یک طلا و دو مدال برنز گرفتیم که از آن تیم اکنون فقط طاهری و صادقی را در ترکیب مان داریم. همه این بچه ها لیاقت بهترین مدال را دارند و این را از صمیم قلب می گویم. هر کشتی گیری که کمتر روی تشک اشتباه کند و تمرکزش بیشتر باشد و شجاعانه کشتی بگیرد به مدال نزدیک تر است. امیدوارم همه نفرات مان بتوانند از اعتبار کشتی ایران دفاع نمایند.

به گزارش خبرنگاران، این آخرین مسابقه دنیای کشتی در سال 2018 است، پیش از این تیم های کشتی آزاد نوجوانان و جوانان ایران بر سکوهای اول و سومی دنیا قرار گرفتند و تیم ملی بزرگسالان نیز با کسب سه مدال برنز رده ششمی را به خود اختصاص داد.

تیم ملی کشتی آزاد امید روز چهارشنبه هفته جاری به وسیله ترکیه به بخارست رومانی خواهد رفت. علی اشکانی: درباره عضو شورای فنی دُم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟، چه کسی بعد از المپیک کشتی را رها کرد و رفت؟

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1871

به "علیرضا رضایی: روی تمرکز بچه ها خیلی تمرین کردیم، هر 10 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی کشتی امیدها شانس مدال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا رضایی: روی تمرکز بچه ها خیلی تمرین کردیم، هر 10 ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی کشتی امیدها شانس مدال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید