علیزاده: به صبانور می باختیم هم به عنوان تیم اول صعود می کردیم، چند نفر خوب کشتی نگرفتند

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی پیشین تیم های ملی فرنگی نوجوانان و امید عملکرد ضعیف چند کشتی گیر و ابتلای چند نفر به کرونا را دلیل پیروزی نزدیک بازار عظیم در دور برگشت لیگ فرنگی بیان کرد.

علیزاده: به صبانور می باختیم هم به عنوان تیم اول صعود می کردیم، چند نفر خوب کشتی نگرفتند

به گزارش خبرنگاران، فرشاد علیزاده که میهمان برنامه امروز دایره طلایی بود، درمورد پدرش که یکی از قهرمانان سابق کشتی ایران بوده، گفت: پدرم سال های سال عضو تیم ملی کشتی فرنگی بود. در همین وزن 74 کیلوگرم که من هم کشتی می گرفتم. او در المپیک 1976 مونترال کانادا هم شرکت کرد و در 4-5 مسابقه دنیای حضور داشت. نایب قهرمان مسابقات راه آهن های دنیا شد. بعد از دوران قهرمانی اش هم تمام کوششش را کرد و زندگی اش را گذاشت که ما به عنوان فرزندانش در کشتی و ورزش پیروز باشیم. دستش را به خاطر تمام محبت هایش می بوسم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

مربی تیم بازار عظیم در خصوص کشتی های نزدیک تیمش با رقبای مدعی در در دور برگشت لیگ کشتی فرنگی توضیح داد: تیم بازار عظیم حدود 6 سال است که در لیگ فرنگی و باشگاه های دنیا حاضر می شود و همواره هم قهرمان بوده چه در لیگ داخلی و چه خارجی. سال جاری نفرات شاخص تیم ملی فرنگی مان در تیم های مختلف پخش شدند و ملی پوشان در عضویت تیم های صبانور، دانشگاه آزاد، سیناصنعت و هم فولاداکسین بودند. ما با ترکیبی از کشتی گیران باتجربه و جوان در لیگ شرکت کردیم. شاهد رقابت های خیلی خوبی بودیم. در کشتی آخر با صبانور هم این مسابقه برای ما یک کشتی تشریفاتی محسوب می شد. اگر به صبانور می باختیم باز هم به عنوان تیم اول گروه صعود می کردیم. متاسفانه دو سه تا از کشتیگیران که انتظار بیشتری از آنها می رفت، در این مسابقه کشتی های خوبی ندریافتد. تیم مقابل با تمام قدرت در این مسابقه حضور پیدا کرد و کشتی جذابیت خیلی بالایی داشت با امتیاز مثبت بیشتر درنهایت ما برنده شدیم. محمد الیاسی، میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی هم البته کشتی های بسیار خوبی برای ما دریافتد.

وی با اشاره به مسائل بازارعظیم در دور برگشت لیگ کشتی فرنگی گفت: رضا گرایی که به کرونا مبتلا شده بود به مرحله ضربدری و فینال می رسد. علاوه بر گرایی، در همین دور برگشت هم یک سری کشتی گیران مان از جمله حسین اسدی و مهدی علیاری را به خاطر ابتلا به کرونا نداشتیم. ضمن اینکه علیرضا نجاتی به تازگی کرونایش خوب شده اما شرایط خوبی برای کشتی دریافت نداشت و صلاح دیدیم به او استراحت دهیم. بازار عظیم در مرحله ضربدری و فینال با قدرت بیشتری شرکت خواهد نمود.

سرمربی تیم های ملی نوجوانان و امید در سال گذشته که تیم هایش عملکرد درخشانی در مسابقات دنیای داشتند، اظهار داشت: از سال 2017 که من را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان انتخاب کردند توانستیم با کوشش بچه ها و همکاران خوبم دو سال متوالی در کرواسی و بلغارستان قهرمان دنیا شویم که برای اولین بار در تاریخ این اتفاق رخ می داد. در المپیک جوانان که کشتی 4 دوره در آن شرکت نموده بود و طلا نداشتیم برای اولین بار هر دو کشتی گیر ما طلا دریافتد. بعد من را به عنوان سرمربی امید انتخاب کردند که آنجا هم تیم قهرمان دنیا شد و بچه ها کار عظیمی انجام دادند. درحال حاضر مسعود هاشم زاده که خودش از کشتی گیران خوب کشورمان و قهرمان آسیا بوده سرمربی نوجوانان شده و می تواند در رده نوجوانان پیروزیت های زیادی کسب کند

علیزاده در سرانجام تاکید نمود: تشکر ویژه ای از علیرضا دبیر و نصیرزاده دارم برای اینکه توانستند در این شرایط سخت با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مسابقات لیگ را برگزار نمایند.

سبزوار: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25950

به "علیزاده: به صبانور می باختیم هم به عنوان تیم اول صعود می کردیم، چند نفر خوب کشتی نگرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیزاده: به صبانور می باختیم هم به عنوان تیم اول صعود می کردیم، چند نفر خوب کشتی نگرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید