علی نژاد: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها موقت است

به گزارش شیوا مارکت، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: جلوگیری از جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس و استقلال موقت است.

علی نژاد: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها موقت است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی علی نژاد در حاشیه مراسم اهدای مدال ها قهرمانان به موزه ورزش گفت: امروز بخشی از فدراسیون ها اموالی را به موزه اهدا کرده اند که من هم حضور پیدا کرده ام.

وی درباره اینکه سرخابی ها نمی توانند بازیکن خارجی بگیرند بیان کرد: ما به واسطه اینکه می خواهیم بحث های مالی را ساماندهی کنیم و هم جلوی حواشی را بگیریم، برای معین مالکیت 2 باشگاه این تصمیم را گرفتیم که البته موقت است.

علی نژاد افزود: این موضوع شرایط را برای بازیکنان داخلی فراهم می کند. الان فصل جابجایی نیست. برخی ها از واگذاری در شهریور صحبت کرده اند اما باید بگویم ابتدا 5 درصد در بورس ارایه می شود واگذاری ها تا شهریور به طور کامل نخواهد بود. از طرفی جابجایی شهریور است. البته در خصوص مربیان این ممنوعیت وجود ندارد.

معاون وزیر درباره خصوصی سازی سرخابی ها تاکید کرد: سه شنبه جلسه خواهیم داشت تا زیر ساخت ها برای خصوصی سازی انجام شود. بحث شفاف سازی و بدهی ها، مطالبات و ... باید معین شود. با کارشناسان مربوطه کار جلو می رود و امیدوارم در بازه زمانی که گفته شده کار انجام شود.

علی نژاد درباره اینکه در بحث جذب بازیکن خارجی که ممکن است پای مدیران عامل هم وسط باشد، گفت: حق انتخاب با کسی دیگر است، چون مربی پیشنهاد می دهد و کمیته فنی بررسی می کند و مدیر عامل امضا می کند. تصمیم ما موقت است اگر فضا اجازه دهد، نظارت بیشتری هم خواهد شد. هدف ما این است که به موضوعات حاشیه ای دامن نزنیم. ما دنبال پاک کردن صورت مسئله نیستیم اما برای ساماندهی گاهی لازم است تصمیم موقت گرفته شود.

معاون وزیر ورزش درباره پرونده ویلموتس بیان کرد: فدراسیون فوتبال وقتی قرارداد بسته باید موضوعات حقوقی را بررسی کند. وکلایی استخدام شده اند ریز جریان را از فدراسیون بپرسید.

وی درباره اینکه تاج گفته ویلموتس با هماهنگی وزارت ورزش آمده، توضیح داد: وزارت ورزش درباره جزئیات ورود نکرده و فدراسیون این قرارداد را بسته و باید پاسخگو باشد. شما رسانه ها چرا عجله دارید؟ جهت دنبال می شود. شفر یک میلیون و 700 هزار یورو ادعا کرده بود اما 500 هزار یورو دریافت کرد. ویلموتس ادعایی کرده و کار در حال پیگیری است. شما قضاوت زودهنگام نکنید. طبیعی است فدراسیون اگر بازنده شود، خودش باید پرداخت کند.

علی نژاد درباره اینکه اگر دفاعیه ایران در پرونده ویلموتس رد شود، شما از تاج توضیح می خواهید، گفت: مثل اینکه شما رای را صادر کرده اید. هر وقت رای صادر شد، در این مورد حرف می زنیم.

علی نژاد درباره استعفای منزوی و انتخاب اعضای هیات مدیره سرخابی ها، بیان کرد: استقلال هم 4 عضو دارد، منزوی هم وظایف خودش را انجام می دهد او استعفا کرده اما تا پذیرفته شود او کارش را می کند. روزهای آینده خبرهای خوبی می شنوید.

وی درباره اینکه فوتبال در اساسنامه جدید یک نهاد عمومی غیردولتی است و باید از بودجه کمکی شما بهره مند شود، گفت: به فدراسیون فوتبال کمک شده، آنها نهاد عمومی غیردولتی هستند امیدواریم تا خاتمه هم همین طور طی شود. ما کمک های خوبی به فدراسیون داشته ایم.

وی درباره اینکه اگر فیفا قبول نکند چه تصمیمی خواهید گرفت، بیان کرد: باید رایزنی کنیم ببینیم چرا قبول نمی کنند.

معاون وزیر ورزش درباره انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: اواسط مهرماه باید انتخابات برگزار شود.

hecaconf.ir: مجله خبری و تحلیلی صنایع کشاورزی و تولیدی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1401 بروزرسانی: 3 اسفند 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20095

به "علی نژاد: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها موقت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد: ممنوعیت جذب بازیکن خارجی برای سرخابی ها موقت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید