فدراسیون کشتی همواره آمادگی یاری به باشگاه ها را دارد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، محمدابراهیم امامی در خصوص حضور امروز (ششم دی ماه) رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم های ملی کشتی گفت: سیدرضا صالحی امیری به اتفاق هیأت اجرایی امروز از اردوی تیم های ملی آزاد و فرنگی بازدید داشتند و با ملی پوشان و اعضای کادر فنی صحبت کردند. علیرضا دبیر گزارشی از فرایند آماده سازی تیم ها و مسابقات پیش رو ارائه کرد، ضمن اینکه حسن یزدانی و مصطفی حسین خانی در رابطه با پرداخت به موقع پاداش مدل آوران صحبت کردند که این جوایز به شکلی پرداخت گردد که قهرمانان متضرر نشوند. صالحی امیری هم در همین رابطه گفت اولویت ورزش ما، ورزش اول مان کشتی خواهد بود.

فدراسیون کشتی همواره آمادگی یاری به باشگاه ها را دارد

وی همچنین درخصوص زمان انتها اردوی اول تیم های آزاد و فرنگی تاکید نمود: اردوی فرنگی تا 12 دی ماه و اردوی آزاد تا 14 دی ماه ادامه خواهد شد. طبق اعلام کادرفنی تیم های ملی با توجه به تاریخ و تقویم جدید اتحادیه جهانی که طی آن مسابقات گزینشی و بزرگسالان آسیا در فروردین ماه در آلماتی برگزار می گردد، برنامه ها اردوها به صورت مقطعی تا آن موقع دنبال خواهد شد.

امامی در انتها با اشاره به سند پرداختی باشگاه استقلال در رابطه با سالن توفیق جهانبخت که رسانه ای شده، گفت: پرداختی که استقلال در ارتباط با مدت زمان استفاده از سالن توفیق رو نموده، بدون در نظرگرفتن 20 روزی است که به صورت رایگان از این سالن بهره برده است. البته فدراسیون همواره آمادگی یاری به باشگاه هایش را دارد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26715

به "فدراسیون کشتی همواره آمادگی یاری به باشگاه ها را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون کشتی همواره آمادگی یاری به باشگاه ها را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید